sobota, 23 maja 2015

Zwierzęcy miszmasz

Dzisiaj się już napracowałam, więc w nagrodę idę za chwilę kończyć Dying Light (Wiedźmin czeka ;>), ale jeszcze wpadłam z notką ;)
Kciuk i palec środkowy: dwie warstwy Dance Legend ~Thermo~ 169, na których czarną farbką akrylową namalowałam paski.
/Dance Legend ~Thermo~ 169 jest rzeczywiście termiczny, ale niestety chyba jestem dla niego zbyt gorąca, bo po nałożeniu widać było na mnie jedynie ten "ogrzany" kolor./
Palec wskazujący i mały: dwie warstwy Colour Alike ~Multichromy~ 546, na których termicznym Dance Legend wymalowałam ciapki.
Palec serdeczny: warstwa Colour Alike ~Multichromy~ 546, na którą gąbką do makijażu nałożyłam dwie warstwy ILNP ~ Success.
Wszystkie paznokcie na koniec pomalowałam warstwą Poshe dla utrwalenia mani.





 Zdjęcia w sztucznym świetle






14 komentarzy:

  1. Ta zeberka na kciuku i środkowym palcu to myślałam, że to stempel. Zazdroszczę takiej wprawy w ręcznym malowaniu! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A co do Wiedźmina, to ktoś miał paznokcie na moje zamówienie wyprodukować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam ;p Mam już nawet zaplanowane co i jak, czekałam tylko na dodatkową motywację ;)

      Usuń
  3. Hehe fajny misz masz :)

    Zmartwiłaś mnie tym DL bo zrobiłam zamówienie w NL z Amethyst tylko dla tego termicznego DL i to jeszcze w normalnej cenie... Jak będzie tylko ciepły kolor to się załamię :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zmyślny misz masz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo się dzieje, ale świetnie to ze sobą połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uu, ale drapieżny mani :) Nie dla mnie takie szaleństwa, ale u innych chętnie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorąca dziewczyna z Ciebie po prostu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.