niedziela, 3 maja 2015

W labiryncie

Dzisiaj mani, który powstał z lenistwa i braku czasu. Wiem, że takie twierdzenie przy mani ze stemplem to dla większości świata jakaś wierutna bzdura, ale myślę, że niektóre dziewczyny lubiące wzory na paznokciach jednak mnie rozumieją ;)
Na potwierdzenie tezy o lenistwie występuje lakier Kleancolor Metallic Black, który wybrałam głównie dlatego, że kryje po jednej warstwie. Stempel pochodzi z płytki MoYou Suki Collection - 06, a wykonałam go lakierem Mundo de Uñas 24 Aqua. Całość utrwaliłam topem.
Na niektórych zdjęciach widać, że za ich zrobienie zabrałam się po kilku dniach noszenia mani. Ostatnio ciągle mam ten problem. Ale jak pomyślę o przenoszeniu całego sprzętu fotograficznego do kuchni i z powrotem, to mi witki (czyt. ręce) opadają.







Zdjęcia w sztucznym świetle:






31 komentarzy:

  1. Jak na "leniwe" paznokcie prezentują się super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej nie groziło im "przekombinowanie" ;)

      Usuń
  2. Super ten labirynt wygląda :) I jaki fajny kształt paznokci :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kształt chwilowy tylko. Moje paznokcie długo w nim nie wytrzymują.

      Usuń
  3. Ten turkus jest obłędny!!!

    całość też wygląda bardzo fajnie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie piękne krycie ma ten turkus ;>

      Usuń
    2. Tak wiem, tylko te lakiery maja jedną wadę - straszliwie śmierdzą

      Usuń
  4. "Leniwe" czy nie :wyglądają świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Z początku myślałam że to czarne stemple na niebieskiej bazie :D

    Ale wzorek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam czasem takie wrażenie przy Mundosach, że odwrotnie są stemplowane niż w rzeczywistości ;)

      Usuń
  6. Super labirynt ! :) fajny dobór kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje paznokcie mogłyby reklamować plakat filmu: Więzień Labiryntu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdobienie ładne i bardzo ciekawe, ale czy tylko ja widzę tam swastyki? :P ha ha :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.