środa, 17 czerwca 2015

Lakiery Mistero Milano

[PL]
Gonię ostatkiem sił, ale obowiązek kronikarski kazał mi przywlec się na bloga i pokazać Wam zawartość paczki, którą dzisiaj dostałam.
Jakiś czas temu zgodziłam się przetestować kilka produktów Mistero Milano i dzisiaj właśnie przyszły. Więcej szczegółów podam, gdy będę prezentować poszczególne lakiery, ale jeżeli jesteście ciekawi co to za firma i co ma w ofercie, to strona internetowa stoi otworem ;)

[ENG]
I'm dead tired, but out of blogging duty I came here to share my newest nail mail.
A while ago I agreed to test a few products from Mistero Milano. I will include some more details when I get to reviewing the polishes themselves, but in case you want to know more about the brand and what it has to offer, feel free to browse their website ;)

 [PL] Paczka po otwarciu.
[ENG] After opening the package.

[PL] Zawartość po wygrzebaniu z białych wypełniaczy.
[ENG] The content after removing the styrofoam. 

[PL] Przypinka skradła moje serce i już jest przytwierdzona do torebki ;)
[ENG] The badge says: Are you feeling down? Stand up and paint your nails! 
It's already pinned to my bag ;)

 Mistero Milano ~ 8681 Mint Leaf

 Mistero Milano ~ 8686 Secret Garden


 Mistero Milano ~ 8671 Woodbine

[PL]
Bystre oko pewnie dostrzegło, że na butelkach są nazwy w dwóch językach. Postanowiłam trzymać się angielskiego, ale może ktoś woli włoski ;)

[ENG]
A few of you probably noticed that the names on the bottle are in two languages. I decided to stick to English, but just in case you prefer Italian

[PL] Przy okazji sprawdziłam jak wygląda pędzelek. Standardowy bez udziwnień.
[ENG] In the meantime I checked the brush. Regular without any oddities. 

[PL] Cukierki okazały się białe, ananasowe i wypełnione nadzieniem ;)
[ENG] The candies turned to be white, pineapple flavored and with a filling inside ;)


15 komentarzy:

  1. O proszę :D Ja tez dzisiaj odebrałam paczuszkę od nich. Twój Secret Garden mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jadłabym cukierki patrząc na paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No bardzo jestem ciekawa jak będą się sprawować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No kolorki się ciekawie zapowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam tylko o hybrydach MM także jestem ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poluję na jakąś ich hybrydę na allegro w rozsadnej dla mnie cenie :) zwykle lakiery jakoś mnie nie urzekły :) nie mniej mieta i zapinka są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale chętnie poznam, bo mają ciekawe fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem jak kolorki wypadną na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ładnie zapakowane! I cukiery na osłodę :) Pokaż, jak się sprawują.

    OdpowiedzUsuń
  10. Paczka świetna, lubię takie smaczki oprócz głównych produktów! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale elegancko zapakowane :) super

    OdpowiedzUsuń
  12. Nazwa firmy gdzieś mi się o uszy obiła, ale nie kojarzę bym czytała jakieś recenzję.. Ciekawa jestem Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega! Chętnie wypróbowałabym miętowy lakier :) Cudownie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.