czwartek, 9 lipca 2015

Black Orchid Meet Nudy

[PL]
Dzisiaj pokażę Wam jeden z moich ulubionych mani ostatnich miesięcy, co nie jest wielkim osiągnięciem, biorąc pod uwagę, że w tym czasie malowałam paznokcie raz na tydzień i często odpuszczałam jakiekolwiek ozdabianie, no ale zawsze coś ;)

[ENG]
Today I'm going to show you one of my favorite manis of the last few months... which is not a big achievement in itself, considering I painted my nail one a week and often without adding any nail art... but it's something ;)

[PL]
Ciemne paznokcie to dwie warstwy ILNP ~ Black Orchid, paski wykonane Golden Rose ~Nail Art~ 120 i masa ozdób (cyrkonie nie wiem skąd i ćwieki z Born Pretty Store) przyklejonych na bezbarwny top. Całość oczywiście pociągnięta warstwą Poshe.
Jasne paznokcie to trzy warstwy Catrice ~Une, Deux, Trois~ C05 Meet Nudy, rozmyte plamy uzyskane airbrushem i trzema farbkami akrylowymi, wymalowane złotą farbą akrylową róże, poprawione następnie lakierem Golden Rose ~Nail Art~ 120. Na wierzchu warstwa Poshe.

[ENG]
On the dark nails you see two coats of ILNP~Black Orchid, with stripes made using Golden Rose ~Nail Art~120 and lots of bling (I forgot where I got the rhinestones, but the studs are from Born Pretty Store). I used clear top coat to attach them and added a coat of Poshe.
On the lighter nails you see three coats of  Catrice ~Une, Deux, Trois~ C05 Meet Nudy, blurred spots made with an airbush and  three different colors of acrylic paints, and roses painted with a golden acrylic paint. One coat of Poshe on top.










29 komentarzy:

  1. I znowu cudeńka pełne precyzji :) bosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się kojarzą z japońskim stylem manicure ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego, skoro zawierają to co japońscy styliści uwielbiają stosować: masa ozdóbek, airbrush i kwiatki ;)
      Poza tym naoglądałam się tego tyle, że nie zdziwiłabym się, gdyby się okazało, że coś podobnego gdzieś już było.

      Usuń
  3. Ale łaaadne! Te róże to nie mój styl ale już Orchid i ozdoby bardzo moje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW piekne!! Wyglada na prawde oszałamiajaco!!

    OdpowiedzUsuń
  5. CIekawy wzór,bardzo mi się podoba;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł Ci go gustu :)

      Usuń
  6. doskonałość i perfekcja w każdym calu, jestem zachwycona ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te kolorowe akcenty!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne, bogate zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. na zdjęciach całych dłoni wyglądają cudownie! tak barokowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.