czwartek, 16 lipca 2015

Ciapki po raz enty

[PL]
Dwie warstwy China Glaze ~All Aboard~ Choo-Choo Choose You. Trzy warstwy China Glaze ~Road Trip~ Trip Of A Lime Time. Trochę ciapek pierwszym lakierem na drugim i drugim na pierwszym. Ciapki czarną farbą akrylową. Na wierzch top. I voilà - mani gotowy ;)

[ENG]
Two coats of China Glaze ~All Aboard~Choo-Choo Choose You. Three coats of China Glaze ~Road Trip~ Trip Of a Lime TIme. A few spots with the first polish on the nails painted with the second one and vice versa. Spots made with black acrylic paint. Finished off with a top coat. And voila - done and done ;)








14 komentarzy:

  1. świetne :D uwielbiam panterkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sama kiedyś zrobić sobie panterkę, bo wstyd przyznać ale jeszcze nie robiłam :) U Ciebie wyszła świetnie - szczególnie ta na żółtym tle mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panterki malowałam tyle razy, że chyba już z zamkniętymi oczami bym mogła. Nie dosyć, że lubię ten motyw na paznokciach, to jeszcze można go zrobić na tyle różnych sposobów :D

      Usuń
  3. Genialne zestawie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie przepadam za panterką, ale China Glaze ~Road Trip~ Trip Of A Lime Time jest cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi ;)
      Trip Of A Lime Time, ale dawno żaden lakier tak bardzo nie odbarwił mi płytki :/

      Usuń
  5. a ja jeszcze nigdy nie robiłam panterki, chyba dużo straciłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znoszę animal print, ale te odwrócone kolorki mnie urzekły - cudnie to zrobiłaś! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie potraktuję to jak komplement o podwójnej mocy ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.