środa, 29 lipca 2015

Golden Rose ~Express Dry~ 30

[PL]
Drugi lakier od  Golden Rose, który chcę Wam pokazać to Golden Rose ~Express Dry~ 30, znajdziecie go TUTAJ.

[ENG]
The second polish I got from Golden Rose that I want to show you is Golden Rose ~Express Dry~30 which you can find HERE.
 W słońcu

/Polish only - promotional information from the company's website./

Informacja ze strony sklepu Golden Rose:
Seria Golden Rose "Express Dry" to nowa seria lakierów do paznokci, które wysychają w ciągu 60 sekund od nałożenia. Łatwość użytkowania oraz nowa wytrzymała formuła z połyskiem, sprawiają, że lakier ten w krótkim czasie wysycha nadając paznokciom idealny wygląd. Produkt dostępny jest w 75 modnych, przyciągających wzrok kolorach.

Cena: 4,90 zł, pojemność: 7 ml.


 W słońcu

[PL]
Lakier właściwościami nie różni się specjalnie od pokazywanego ostatnio Golden Rose ~Express Dry~ 48. Schnięcie i utwardzanie ma naprawdę bardzo dobre. Szczególnie utwardzanie mnie zachwyca, bo po 10-15 minutach od pomalowania mogę zająć się lżejszymi czynnościami, pamiętając jedynie by nie walić paznokciami po kanciastych sprzętach. 
Niestety przyspieszone wysychanie znowu utrudniło mi malowanie. Do tego trafił mi się felerny pędzelek z powykrzywianymi włóknami. Na szczęście przy pomocy pęsety udało mi się go doprowadzić do porządku, jednak ciągle miałam wrażenie, że nie chce ładnie rozkładać się na płytce. Trochę ciężko mi się nim operowało przy skórkach. 

[ENG]
The polish is not much different from Golden Rose ~Express Dry~48 I showed you last time. Drying and hardening time is great, and I'm especially thrilled with the latter, because within 10-15 mins from painting I can do most things, I just have to remember to avoid any hard edges, just in case. Unfortunately, faster drying time makes painting harder. What's more, the brush itself was uneven - I used tweezers to get rid of few bristles but even then I had the impression that is doesn't paint evenly, and it was difficult to paint close to the cuticles.

W słońcu

[PL]
Golden Rose ~Express Dry~ 30 ma średnie krycie. Przy pierwszej warstwie miejscami było idealnie, ale pojawiły się też prześwity do gołego paznokcia. Prawdę mówiąc spodziewałam się nakładania trzech warstw, ale skończyłam na dwóch. I znowu pojawiły się bąble. Mam nadzieję, że jest to tylko wina wysokich temperatur. Jako, że przeważnie i tak przykrywam lakiery warstwą wzorków i grubym topem, to nie bardzo mi to przeszkadza. Szybkie wysychanie i utwardzanie jest dla mnie ważniejsze. Jednak dla osób lubiących nosić goły lakier może to być mocno zniechęcające. No chyba, że mają jakąś tajemną metodę na takie bąblujące łobuzy ;)

[ENG]
Golden Rose ~Express Dry~ 30 has average coverage. After the first coat it looked perfect in some places, but horrible in the others. I expected that three coats will be neccessary, but in the end two were enough. I had some bubbles again, I hope it's the temperature outside. I usually cover the base color with some nail art and top coat anyways, so I don't mind too much. Fast drying and hardening time is more important here. Then again, if you prefer to stick to solid colors with no nail art, it could be discouraging. Unless you know the secret of applying nail polish perfectly every time ;)

Na wszystkich zdjęciach Golden Rose ~Express Dry~ 30 bez topu.


W cieniu

W cieniu

27 komentarzy:

  1. Bardzo naturalnie się prezentują paznokcie .Ładny jest ten kolor;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie świetny w roli bazy pod wzorki, które mają udawać, że są na gołych paznokciach robione ;)

      Usuń
  2. lubię takie nudziaki, ale jako bazę pod zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D
      Ale pani od GR zakazała mi wzorków robić :O

      Usuń
    2. a szkoda, że zakazała wzorków, bo z nimi lakier dużo by zyskał a tak to zwykły nudziak ;p

      Usuń
  3. Jaki super odcień, jaram się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podejrzewałabym Cię o nudziarstwo ;)

      Usuń
  4. bardzo fajny kolor taki subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolor, bardzo lubię tą serię lakierów :D Kosztują 5 zł jeden, a schną super szybko;)
    Zapraszam również do mnie KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie robią Ci psikusów w postaci bąbli? ;>

      Usuń
  6. Mój ulubiony kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nie ;) Ale zdecydowanie się przydaje, a ten mi świetnie do skóry pasuje ;)

      Usuń
  7. tak sobie pomyślałam, że te bąble może od upału, ponieważ u mnie się pojawiają przy użyciu każdego lakieru, także takich gdzie wcześniej nie miało to miejsca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe, chociaż ta szybko wysychająca formuła też chyba nie pomaga. Przy malowaniu już kilkakrotnie widziałam, że w lakierze są pęcherzyki powietrza, które nie mogą wyjść na powierzchnię, więc bąble gwarantowane. Ale możliwe, że mój sposob nakładania nie bardzo się lakierowi podoba ;)

      Usuń
  8. Kolor NUDE - zawsze na taaaak! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że taki problemowy, bo kolor jest świetny. Takiego 'kamuflującego' beżu brakuje w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie największy problem to te bąbelki, ale one jakby nie było mogą być winą upału lub moją. Zawsze możesz poświęcić przy okazji 5 zł i sprawdzić, czy Tobie lepiej pójdzie ;)

      Usuń
  10. jako iż uwielbiam takie "nudne kolory jestem zauroczona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je lubię pod wzorki, ale ja wszystko lubię pod wzorki ;D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Na szczęście w ciepłym odcieniu, takim jakie mi najbardziej pasują ;)

      Usuń
  12. Tym razem kolorek nie mój...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze może być "twój", czasem zdarzają się nawet nie "moje" ;)

      Usuń
  13. Nie jestem zwolenniczką lakierów nude, źle wyglądają z moją karnacją. Ale pod wzorek czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja samego nudziaka (oprócz swatchowych sytuacji) ostatnio miałam parę lat temu na egzaminie ;) Nudziaki dla mnie tylko pod wzorki ;>

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.