czwartek, 23 lipca 2015

ILNP ~ Happily Ever After & Fame

[PL]
Dzisiaj bez wzorków, ale kto potrzebuje ozdób przy takich lakierach? Ja na pewno nie ;>
Ślicznotki z dzisiejszego mani to ILNP ~ Happily Ever After i ILNP ~ Fame. Lakiery różnią się w sumie jedynie odcieniem, nawet aplikują się identycznie. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. Na zdjęciach lakiery przykryte topem po kilku dniach noszenia, stąd starte końcówki. Na szczęście przy jasnych odcieniach nie rzuca się to za bardzo w oczy, więc zaryzykowałam pokazanie tego mani na blogu ;p Zmywanie bezproblemowe, bo to w końcu nie są glittery. W sumie nie wiem jak nazwać to wykończenie i czy ma ono własną nazwę. To takie połączenie lakieru holograficznego i tycich płatków folii. Z daleka wygląda przez to jak lakier foliowy, a z bliska widać, że to coś zupełnie innego. Mnie to wykończenie kupiło.

[ENG]
No nail art for you guys today, but then again, who needs nail art when it comes to polishes like these? Not me ;>
The beauties of today's post are ILNP ~ Happily Ever After and ILNP ~ Fame. The only difference between them is the color, the application is identical - in both cases it takes two coats. On the photos you can see them with top coat after a few days of wearing, hence the tipwear. Luckily it's not very obvious with lighter shades, that's why I'm showing it to you guys. It's ot glitter, so the removal was fine. I'm not sure how to call this finish and if it even has a name at all. It's a mix of holographic polish and flakies. From farther away it looks like a foil, but from up close you can tell it's something else. I don't know about you, but I'm sold.

Zdjęcia w naturalnym świetle






Zdjęcia w sztucznym świetle








31 komentarzy:

  1. Efekt jest naprawdę bardzo imponujący;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ciekawe wykończenie tych lakierów. Podobają mi się =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że zrobią więcej w innych odcieniach ;)

      Usuń
  3. Ciekawe wykończenie. Szczególnie ten złoto-srebrny przypadł mi do gustu :) A pierwsza fota rewelacyjna - widać, że każdego zainteresowały takie błysKOTki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo błysKOTki, albo ma parcie na szkło ;)

      Usuń
    2. Dopóki sam nie zacznie malować swoich pazurków lakierami to jest dobrze :-)

      Usuń
  4. Super lakier! Położyłabym go na jeden z paluszków jako taki subtelny akcent :) Słodki kotek!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak na bogato <3 uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej skali to jeszcze nie jest na bogato. Ale blisko ;)

      Usuń
  6. No faktycznie, lakiery same w sobie są ozdobą, więc urzekają swoim pięknem Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ;) Bardzo mi się podobają ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Obłedne sa te lakiery!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie z kotkiem, moje ulubione! Lakier cudowny ! Pięknie sie mieni. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że Zuzia niektórym przyćmi lakiery ;)

      Usuń
  10. są absolutnie boskie! Fame już jest mój, a Happily Ever After nie był dostępny jak kupowałam :( ale nadal na wishliście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że nie zrezygnują z tego wykończenia i będę mieć całą kolekcję takich śliczności ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.