niedziela, 19 lipca 2015

Mistero Milano ~ Giardino Segreto

[PL]
Ostatni lakier z paczki od Mistero Milano, który chcę Wam pokazać to Giardino Segreto czyli Secret Garden. Możecie znaleźć go TUTAJ.

[ENG]
The last polish from Mistero Milano that I was to show you is Giardino Segreto - Secret Garden. You ca find it HERE.

W cieniu

/Polish only - promotional information from the company's website./

Dla przypomnienia informacja ze strony sklepu Mistero Milano:

"Lakiery do paznokci linii SENSUALE to najnowocześniejsza technologia zamknięta w pięknym opakowaniu. Nowatorska nanotechnologia zawarta w lakierach zapewnia ultraszybki czas schnięcia oraz maksymalną trwałość do 5 dni bez odprysków i pęknięć. Nowoczesna samopoziomująca formuła gwarantuje, iż lakiery do paznokci SENSUALE nie pozostawiają smug, a nakładanie ich jest czystą przyjemnością. Intensywny pigment gwarantuje, iż jedna warstwa lakieru w pełni kryje naturalną płytkę paznokcia, a efekt połysku jest olśniewający. Dzięki zastosowaniu nanocząsteczek usunięcie lakieru jest bardzo łatwe i szybkie, a lakier nie pozostawia przebarwień na naturalnej płytce. Paleta lakierów SENSUALE jest idealnym uzupełnieniem linii lakierów hybrydowych PERMANENTE UV, kolory obu linii tworzą jednolitą gamę barw. Lakiery SENSUALE są w pełni bezpieczne dla zdrowia, dzięki formule ECO nie zawierają substancji szkodliwych takich jak: Toluen, Formaldehyd, DBP."

Pojemność 11 ml, cena 16,90 zł.

W słońcu

[PL]
Giardino Segreto to krem, który nie sprawia większych problemów przy aplikacji. Maluje się nim przyjemnie, kryje po dwóch warstwach, wysycha w przyzwoitym czasie. Co prawda po wyschnięciu zauważyłam ze trzy bąbelki, ale możliwe że zostały spowodowane wysoką temperaturą lub nierówną płytką. 
Lakier trzymał się moich paznokci przez cztery dni, później go zmyłam. Jedyny ślad zużycia to lekko starte końcówki. Lakier zmywał się łatwo, nie odbarwił mi płytki (nakładałam go na odżywkę).

[ENG]
The application of Giardino Segreto is a breeze, it covers after two coats, dries ok. I noted a few bubbles, but it's probably the temperature or my uneven nails. I wore this polish for four days with only minor tip wear, after that time I removed it. The removal was ok and there was no staining of my nails (I applied it with a nail conditioner as a base).

 W słońcu

 W słońcu

 W słońcu

 W cieniu

W cieniu

[PL]
Na zakończenie jak zwykle mani w wersji "odpicowanej" ;) Kwiaty wykonałam dwoma lakierami: China Glaze ~ Snow i Mistero Milano ~ Borgogna, które rozcieńczałam acetonem, żeby ładniej się mieszały. W zasadzie mogłam to zrobić farbami. Kontur kwiatków to już biała farba akrylowa. Złoty glitter to warstwa Essence ~Colour&Go~ 67 Make it Golden. Mani oczywiście utrwaliłam topem.

[ENG]
Lastly, I have a 'pimped' version of the manicure. The flowers were painted with two polishes: China Glaze Snow and Mistero Milano Borgogna, touched with acetone to mix them a little. Actually, I could have used acrylic paints for this. The white edge of the flowers is a white acrylic paint. The golden glitter is Essence ~Colour&Go~ 67 Make it Golden. Finished off with a top coat.












28 komentarzy:

  1. Śliczny, uwielbiam takie pastele:) Zdobienie też cudo :D
    Zapraszam do mnie, 150obs i rusza naprawdę konkretne rozdanie :D KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie te kwiaty namalowałaś a i sam lakier bazowy bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor i cudnie go przyozdobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny kolor :)) Bardzo mi się spodobał i chętnie bym taki zakupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ciekawy, ale chyba nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne pazurki :) Lakier ma cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny odcień i śliczne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w Twoich pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor, swego czasu chorowałam na taki (rezultat: ~20 flaszek w podobnym odcieniu :P) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam tak z niektórym kolorami XD Do dzisiaj nie mogę się otrząsnąć z kupowania wszystkich lakierach w odcieniach bordo ;)

      Usuń
  10. Piękny odcień lakieru, fajnie dobrałaś do nich zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny lakier, delikatny fiolet to jest to! ;-) Bardzo ładnie ozdobiłaś go ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie kolory - dziewczęce, a jednak nie za słodkie ;)

      Usuń
  12. Wspaniały kolorek, zdobienie też śliczne-zwłaszcza kwiaty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.