piątek, 31 lipca 2015

Paski

[PL]
Dzisiaj mani prosty jak drut. Nie zrobiłam niestety notatek, więc nie mam pojęcia po ilu warstwach lakiery kryły. Za to pamiętam, że użyłam China Glaze ~Road Trip~ WanderlustVipera ~Creation~ 712. Paski wymalowałam farbami akrylowymi i nie starałam się robić tego prosto. Całość utrwaliłam topem.

[ENG]
Today's mani is as simple as they go. I forgot to take notes, so I have no idea how many coats it took. But I do remember using China Glaze ~Road Trip~Wanderlust and Vipera ~Creation~ 712. The stripes were made using acrylic paint and I didn't try too hard to make them even. Topped off with Poshe.









17 komentarzy:

  1. Proste i ładne zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zawsze się sprawdzają i do tego wcale nie muszą być "od linijki" ;)

      Usuń
  3. Bez starania a i tak fajnie wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mam wrażenie, że bez starania wychodzi najlepiej ;)

      Usuń
  4. Ten wypłowiały fiolet jest nawet ciekawy!!! A całe zdobienie super!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. XD
      Przedtem na to nie wpadłam, bo wieki całe stonki nie widziałam, ale teraz też mi się tak kojarzą ;)

      Usuń
  6. WOW! Dawno nie widziałam tak ładnych pazurków ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.