wtorek, 7 lipca 2015

Tropikalny tygrys

[PL]
Nigdy nie ukrywałam, że skracanie paznokci denerwuje mnie okropnie. Piłowanie tego wszystkiego to takie nuuudy... i w dodatku trzeba uważać na to co się robi. Dlatego wolę odwalać ten niemiły obowiązek na raty i stąd się bierze od czasu do czasu inny kształt moich paznokci. Jak już muszę skrócić, to piłuję je "na prosto" tylko lekko zaokrąglając kanty. Później noszę jeden czy dwa mani i wracam do kształtu, który moim paznokciom odpowiada najbardziej i który najlepiej znoszą. Mała zmiana a jak urozmaica życie ;)

[ENG]
It's not a secret that I find filing my nails highly annoying AND boring. At the same time, you have to watch what you're doing. That's why I prefer to deal with this by filing in two parts - and that's why you sometimes see different nail shapes in my pictures. When it's finally the time to shorten my nail, I file them straight, making just the edges a little rounder. After one or two mnis I go back to the shape best fitting my nails. A small change but makes your life more varied ;)


[PL]
Dzisiaj mani na takiej formie przejściowej. Na paznokcie pomalowane moją ukochaną odżywką Peggy Sage nałożyłam warstwę Orly ~Baked~ Tropical Pop i pozwoliłam mu wyschnąć. Następnie malowałam każdy paznokieć warstwą Tropical Pop i od razu dokładałam mu kilka kropek Orly ~Feel the Vibe~ Melt Your Popsicle, które "rozmazywałam" cienkim pędzelkiem tworząc esy floresy. Gdy lakiery wyschły czarną farbą akrylową domalowałam tygrysie pasy, dołożyłam gdzieniegdzie złoty Golden Rose ~Nail Art~ 120. Pociągnęłam jeszcze całość dla błysku topem Sparkle Gold kupionym w sklepie dobrarada.com.pl,o którym pewnie tam już nawet nie pamiętają i ostatecznie utrwaliłam wszystko warstwą Poshe.

[ENG]
Today's mani is from the 'between' stage. I painted my nails with my beloved Peggy Sage nail conditioner, then added one coat of Orly ~Baked~Tropical Pop and let it dry. Then I painted each nail with a coat of Tropical Pop, immediately adding a few drops of Orly ~Feel the Vibe~ Melt Your Popsicle, and blending them a little using a nail brush. When the polishes were dry, I did the tiger stripes pattern using a black acrylic paint, adding some golden Golden Rose ~Nail Art~ 120 here and there. I finished with a layer of Sparkle Gold top coat from dobrarada.com and a coat of Poshe.








30 komentarzy:

  1. Ale świetnie Ci wyszło. Fajnie współgrają te pomarańcze ze złotkiem. Patrząc na Twoje paznokcie aż chce się powiedzieć, że to jest to co tygryski lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że omc a nazwałabym tak posta? ;)

      Usuń
  2. Przepiękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe, takie żywe i przyciągające wzrok <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Prawie jakbym prądem częstowała ;)

      Usuń
  5. Nie mogę się napatrzeć <3 wspaniale wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię zwierzęce motywy :) Ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię zwierzęta na paznokciach, co zresztą widać na blogu ;)

      Usuń
  7. Ale prze-pięk-ne !!!!!!!! Nie mogę oderwać oczu! Trafiłam przypadkiem na Twoją stronę i jestem pod niemałym wrażeniem Twoich mani. Cudnie ozdabiasz paznokcie :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Cieszę się, że do mnie trafiłaś :>

      Usuń
  8. Na takie tropikalne temperatury jakie mamy za oknem takie paznokcie będą w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super! świetna, "świecąca" baza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w nocy jednak nie świeciła *zawód* ;>

      Usuń
  10. cudne! już mam pomysł na kolejne zdobienie ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.