wtorek, 11 sierpnia 2015

Golden Rose ~Express Dry~ 11

[PL]
Najwyższa pora na ostatni kolorowy lakier z GoldenBoxa, czyli Golden Rose ~Expresss Dry~ 11. Możecie go znaleźć TUTAJ.

[ENG]
It's time for the last color polish from my GoldenBox - Golden Rose~Express Dry~11. You can find it HERE.


/Polish only - promotional information from the company's website./

Informacja ze strony sklepu Golden Rose:
Seria Golden Rose "Express Dry" to nowa seria lakierów do paznokci, które wysychają w ciągu 60 sekund od nałożenia. Łatwość użytkowania oraz nowa wytrzymała formuła z połyskiem, sprawiają, że lakier ten w krótkim czasie wysycha nadając paznokciom idealny wygląd. Produkt dostępny jest w 75 modnych, przyciągających wzrok kolorach.

Cena: 4,90 zł, pojemność: 7 ml.

 W słońcu

[PL]
Golden Rose ~Expresss Dry~ 11 jest tak podobny w obsłudze do Golden Rose ~Expresss Dry~ 14, że w sumie wystarczyłoby przykleić poprzedniego posta zmieniając tylko zdjęcia i numer ;) 
Tym razem też spodziewałam się świetnego krycia, ale przez smużenie skończyło się na trzech warstwach. Oczywiście bez tragedii, bo lakier wysychanie i utwardzanie ma bardzo dobre. Naturalnie trzy warstwy lakieru plus baza nie mają szans wyschnąć w obiecane na butelce 60 sekund, ale jest o niebo lepiej niż w takiej kombinacji ze standardowym lakierem. Nie obyło się bez bąbelków. Lakier nałożony na bazę nie odbarwił mi płytki, zmywał się bezproblemowo.

[ENG]
Golden Rose~Express Dry~11 is so similar to Golden Rose~Express Dry~14 that I could basically just copy/pasted the previous post, changing only the pictures and the number ;)
This time I also expected great coverage, but because it was a bit streaky I ended up with three coats. That's ok, since the drying time is great anyways. Naturally, three layers of nail polish plus base coat can't possibly be dry in the promised 60 seconds, but it's still better than a regular polish. I did have some bubbling. Applied on a base coat, this nail polish didn't stain my nails and I had no problems with removal at all.

 W słońcu


 W cieniu

 W cieniu

21 komentarzy:

  1. totalnie mój kolor! kocham wszystkie błękitki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor, mam 2 lakiery w podobnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się coś podobnego plącze po helmerze ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor i zarazem delikatny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakowało mi w ofercie GR takich jasnych pasteli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak teraz myślę, że rzeczywiście nie kojarzę w ich ofercie zbyt wielu takich odcieni :) Ale mają tak wielki wybór wszystkiego, że można bez problemów coś przegapić ;>

      Usuń
  5. Kolory śliczne, przystępna cena, szkoda tylko że potrzebne aż 3 warstwy. Nigdy nie wierzyłam w magiczne wysychanie lakieru w 60 sekund. Możne i schną szybciej niż normalne lakiery, ale na pewno nie w jedną minutę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji pierwszego posta sprawdziłam i okazało się, że schną w 60 sekund. Tyle, że jedna warstwa nałożona na goły paznokieć ;>

      Usuń
  6. Uwielbiam ten odcień niebieskiego - miałam podobny manicure na swoim ślubie rok temu:).

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie kolor idealny! piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzisiaj go dostałam z okazji 9 rocznicy ślubu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy, niespotykany kolorek, wpada w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny jest ten kolor! To jest chyba idealny błękit, którego od dawna szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, delikatny letni kolor. Pasuje Ci :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolorek ;) mnie też smuża te lakiery ale myślę, że jak upały się zmniejszą będzie się nimi lepiej malowało

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.