sobota, 8 sierpnia 2015

Golden Rose ~Expresss Dry~ 14

[PL]
Golden Rose ~Expresss Dry~ 14 to już przedostatni lakier z nowości od Golden Rose, który mam do pokazania. Możecie znaleźć go TUTAJ.

[ENG]
Golden Rose ~Expresss Dry~ 14 is the penultimate of the Golden Rose polishes I have to show you. You can find it HERE.



/Polish only - promotional information from the company's website./

Informacja ze strony sklepu Golden Rose:
Seria Golden Rose "Express Dry" to nowa seria lakierów do paznokci, które wysychają w ciągu 60 sekund od nałożenia. Łatwość użytkowania oraz nowa wytrzymała formuła z połyskiem, sprawiają, że lakier ten w krótkim czasie wysycha nadając paznokciom idealny wygląd. Produkt dostępny jest w 75 modnych, przyciągających wzrok kolorach.

Cena: 4,90 zł, pojemność: 7 ml.

 W słońcu

[PL]
Szczerze mówiąc na Golden Rose ~Expresss Dry~ 14 trochę się zawiodłam. Spodziewałam się świetnego krycia, bo na pierwszy rzut oka pigmentację ma dobrą, ale niestety okazało się, że przy nakładaniu zostawia prześwity. Próbowałam z cieńszymi i grubszymi warstwami, ale zawsze zadowalający efekt osiągałam przy trzech warstwach, bo nie umiałam poradzić sobie ze smużeniem. Na szczęście lakier wysycha równie szybko jak reszta ferajny, więc trzy warstwy to w sumie nie jest jakiś wielki problem. Przy wysychaniu lakier mi zbąblował, co nie było dla mnie żadnym zaskoczeniem, bo żółte kremy robią mi to zawsze. Lakier nałożony na bazę nie odbarwił mi płytki, zmywał się bezproblemowo.

[ENG]
To be honest, Golden Rose ~Expresss Dry~ 14 disappointed me a little - I expected great coverage, because at the first glance is has great pigmentation, but sadly it turned out that it leaves streaks. I tried thinner and thicker layers, but every time it looked acceptable after the third coat. Luckily, it dries as fast as the rest, so I guess it's not a big deal. I had a few bubbles, which isn't surprising at all, because yellow cremes always to that to me. Applied on a base coat, this nail polish didn't stain my nails and I had no problems with removal at all.

W słońcu

W cieniu

W cieniu


34 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy blog

    Zainteresował mnie :)

    Będę częściej zaglądać :)

    A w wolnej chwili zapraszam do siebie ;) :D

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor piękny i wybaczyłabym mu również te 3 warstwy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnym łobuzom dużo można wybaczyć ;)

      Usuń
  3. Śliczny :) ale ostatnio podobny kolor kupiłam z Wibo, więc się już nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery z tej serii są świetne, właśnie mam na paznokciach jasny fiolet:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio kupiłam żółty lakier z Eveline, więc za żółtkami już się nie rozglądam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale oglądanie na blogach jest za darmo, więc nie rezygnuj z "żółtych" postów ;p

      Usuń
  6. Boski jest <3 Szkoda, że słabo kryje, ale i tak chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będziesz miała do niego rękę i uda Ci się skończyć na dwóch warstwach ;)

      Usuń
  7. Śliczny :) Ogólnie cała seria express dry ma świetne kolory, oglądałam w czwartek na ich stoisku :)
    Zapraszam również do mnie, nowy post KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 75 kolorów z jednej serii od razu na starcie daje niezły wybór ;)

      Usuń
  8. ...a ja nadal przez Ciebie myślę o tej kaszce bananowej :P
    Kolor super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny.
    Planuję coś kupić z tej serii, bo są u mnie w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że trafisz na te "łatwiejsze" egzemplarze ;)

      Usuń
  10. Kolor piękny, ale ta seria to makabra do malowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz tam masakra ;p Owszem niektóre są ciężkie w obsłudze, ale trafiłam też na łatwe w obsłudze ;)

      Usuń
  11. Ja mam cztery. Lakiery z tej serii i to,że kolory mają przecudne nie zmienia faktu iż sa fatalne w nakladaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A malowałaś China Glaze Flip Flop Fantasy? Ten to dopiero się fatalnie nakłada, a przy tym szybki w schnięciu nie jest ;p Po nim wszystkie lakiery wydają mi się mniej straszne XD

      Usuń
  12. ładnie wygląda ten kolorek. A przy okazji, masz bardzo ładny kształt paznokcia.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolorek. Miałam na niego ochotę, ale skutecznie zniechęciłaś mnie tym bąblowaniem :/
    Mam podobny kolor z serii color expert i też robi paskudne bąble :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolorek. Miałam na niego ochotę, ale skutecznie zniechęciłaś mnie tym bąblowaniem :/
    Mam podobny kolor z serii color expert i też robi paskudne bąble :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.