wtorek, 4 sierpnia 2015

Golden Rose ~Expresss Dry~ 56

[PL]
Dzisiaj zaprezentuję Wam lakier, który skradł mi serce. Golden Rose ~Expresss Dry~ 56 w butelce nie zrobił na mnie większego wrażenia, ale na paznokciach to już inna historia.

[ENG]
Today I'll be showing you a nail polish that stole my heart. Golden Rose ~Expresss Dry~ 56 doesn't look too impressive in the bottle, but it's a whole different story on the nails.


/Polish only - promotional information from the company's website./


Informacja ze strony sklepu Golden Rose:
Seria Golden Rose "Express Dry" to nowa seria lakierów do paznokci, które wysychają w ciągu 60 sekund od nałożenia. Łatwość użytkowania oraz nowa wytrzymała formuła z połyskiem, sprawiają, że lakier ten w krótkim czasie wysycha nadając paznokciom idealny wygląd. Produkt dostępny jest w 75 modnych, przyciągających wzrok kolorach.

Cena: 4,90 zł, pojemność: 7 ml.

Golden Rose ~Expresss Dry~ 56 znajdziecie TUTAJ.

 W słońcu

[PL]
Golden Rose ~Expresss Dry~ 56 to żelek, którym o dziwo umiałam pomalować paznokcie równą warstwą. Pędzelek ładnie rozkładał się na płytce, a lakier nie robił żadnych numerów. A ten krwisty kolor to po prostu miodzio. W słońcu co prawda widać, że końce paznokci są ciemniejsze, ale mi to wcale nie przeszkadzało i poprzestałam na dwóch cienkich warstwach. Wysychanie i utrwalanie takie jak przy poprzednich lakierach, czyli bardzo szybkie. Obowiązek każe wspomnieć o paru bąbelkach, których jak na żelek nakładany moją ręką wyszło wyjątkowo mało ;) Lakier zmywał się bezproblemowo, nie odbarwił mi płytki.

[ENG]
Golden Rose ~Expresss Dry~ 56 is a jelly that I was - surprisingly - able to apply evenly. The brush is very flexible and the polish itself great in all aspects. I'm in love with the blood-red hue. In the sun you can tell that the free edge is carker, but I didn't care and stopped at two thin layers. Drying time is identical with the previous polishes, which is very fast. I did get a few bubbles, but for a jelly applied with my hand it's fewer than I would expect. This nail polish didn't stain my nails and I had no problems with removal at all.

 W słońcu

 W cieniu

 W cieniu

20 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje. Uwielbiam takie kolorki i jestem zwolenniczką GR. Chociaż o tej wersji szybkoschnącej jeszcze nie słyszałam ; )
    PS: Masz bardzo ładne paznokcie. Nie wiem jak to robisz, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ciekawy, ale nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam i dobrze się w takich kolorach czuję, ale rzadko pokazuję na blogu, bo ciężko mi się takie kolory ozdabia ;)

      Usuń
  3. Niby fajny kolor, ale jokoś nie powoduje u mnie szybszego bicia serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy na żywo spowodowałby palpitacje ;) Wydaje mi się, że zdjęcia go jednak gaszą.

      Usuń
  4. krwawa mary :D bardzo mi się podoba, ale jakoś częściej sięgam po takie odcienie jesienią i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam wyboru, w końcu nie będę czekać z recenzją do jesieni ;)
      Rzadko się porą roku w mani przejmuję, ale ten gagatek zdecydowanie mi do lata nie pasował. Może gdyby miał jakieś letnie zdobienie :>

      Usuń
  5. cudna krwista czerwień, bardzo kobiecy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie kolory w okresie zimowym :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.