czwartek, 6 sierpnia 2015

Pół roku lakierowych zakupów

[PL]
Nie da się ukryć, że ostatnie pół roku na blogu było ubogie w notki. Nie znaczy to jednak, że było też ubogie w lakierowe zakupy. Dzisiaj pokażę Wam wszystkie lakiery, które trafiły do mnie od początku lutego do końca lipca. Część z nich pojawiła się już na blogu, kilka czeka na swoją kolejkę. Większości jeszcze nie użyłam, ale od dawna twierdzę, że jestem kolekcjonerem lakierów i nie kupuję ich, żeby całkiem zużyć. Taki bzik ;) 
Jestem pewna, że ten post i rozmiar mojego małego szaleństwa pocieszy niektóre osoby i sprawi, że poczują się zdrowsze i rozgrzeszone.
Na zdrowie i miłego oglądania ;>

[ENG]
I can't deny that in the last six months things were a little slow on this blog. It doesn't mean that I slowed down with shopping as well. Today I want to show you all the polishes that I bought between February and July. Some of them you've already seen, some are still waiting their turn. I didn't get to use most of them yet, but then again, I've long been claiming that I'm a nail polish collector and I don't buy them to use them all up. Just a crazy of mine :)
I'm sure that this post and the scope of my craziness will comfort a few of you and make you feel more normal.











































47 komentarzy:

  1. Sporo tego i wiele pięknych "okazów" widzę ;) tez mam dużo lakierów, których ani razu jeszcze nie użyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba "problem" wielu lakierowych kolekcji ;>

      Usuń
  2. Super zakupy ;) kooocham oglądać takie ogromne haule ;) najbardziej wpadły mi w oko kolorowe glittery China Glaze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glittery są świetne, takie optymistyczne :D

      Usuń
  3. nie ma tak dużo, aż miło oczy nacieszyć :)
    ILNP Paradox mnie zachwycił! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło, że ktoś uważa, że to nie tak dużo :D

      Usuń
  4. Cuuuudownośc i o zawał mnie przyprawisz :p

    ILNP mam aż 1 ale zapomnialam koloru :)
    Chinki uwielbiam wiec troche ich mam ale topu żadnego :(
    Lakier z krukiem kupiłam ostatnio na allegro i pedzi do mnie :)
    OPI też mam parę sztuk :)
    Paese sa nadal dla mnie wielką niewiadomą.

    No i ja też chyba jestem kolekcjonerką, bo kupuję co mi się podoba, a później jednych żal mi używać i leżą a innych mi nie żal i używam. Ale w kwestii odsprzedania to już w ogole jest problem i na sprzedaj sa lakiery zdublowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsprzedawanie ciągle jeszcze nie leży w moim zasięgu. Chociaż już mi się uzbierało trochę tego co mogłabym się pozbyć i leży w koszyczku pod pod łóżkiem, to jednak nie mogę się zdobyć na rozstanie ;)

      Usuń
  5. Tyle piękności! Jedno jest pewne, każdy ma jakiegoś bzika a niektórzy nawet kilka. Twój (a właściwie nasz :P) jest tak nieszkodliwy, że nawet nie mam zamiaru z nim walczyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się kwalifikuję do "nawet kilka" i nie chce mi się z nimi walczyć, tylko co zakupy się zastanawiam czemu moje bziki są takie kosztowne ;)

      Usuń
  6. Ojoj ale zawrót głowy :-) Wszustkie piękne - i OPI i Paese i chinki i wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności :) Moje szaleństwo jest niemal takie jak u Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. same wyjątkowe cuda, najbardziej lubię piaskowe, brokatowe lakiery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię jak na paznokciach się błyska ;>

      Usuń
  9. Ależ piękne Kikusie! :) Te ILNP też cudne, ale nie znam firmy. Sama chyba bałabym się półrocznych podsumowań :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotowując lakiery spodziewałam się, że będzie tego jeszcze więcej ;)

      Usuń
  10. Ile śliczności - szczególnie ILNP ! Cudne ! I zdecydowanie potwierdzam - z przyjemnością czytam takie wpisy bo czuję się wtedy rozgrzeszona z moich lakierowych zakupów oraz mam potwierdzenie, że nie jestem sama w lakierowym szaleństwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Myślałam i tak, że będzie więcej ;>

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Widzisz jak je czczę, wielbię i stawiam na piedestale? ;>

      Usuń
  13. China Glaze Point me to the party mi się śni po nocach:D Gdzie kupujesz lakiery, w sensie te niedostępne u nas powszechnie? Jak Fun czy ILNP? Kilka wpadło mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fun kupowałam osobiście na stronie http://www.funlacquer.com/, co mnie bardzo bolało, bo przesyłka droga, ale za to idą ekspresem.
      ILNP kupowałam w zbiorowym zamówieniu z innymi dziewczynami, ale można też samodzielnie u nich na stronie.
      Oba sklepy bez problemów wysyłają do Polski.

      Usuń
  14. Mogę przyznać, że poczułam się lepiej ;P do pięt Ci nie dorastam z moimi zakupami :)) piękne egzemplarze szczególnie ILNP i CG *_*

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle super lakierów, że nie mogę się zdecydować które najbardziej mi się podobają! Te tęczowe topy sa super... i piaski, i ten piastacjowy z miss sporty...<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co wybierać? Najlepiej pokochać wszystkie ;)

      Usuń
  16. Wow, te z drobinami powalają na kolana! Nawet mnie - osobę nie przywiązującą wielkiej uwagi do pazurków :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze nie spotkałaś odpowiednich lakierów i dlatego do ozdabiania paznokci nie przywiązujesz wagi ;>

      Usuń
  17. piaskowy kiko <333333 najpiękniejszy! i wszystkie flejki <3333

    OdpowiedzUsuń
  18. ILnP - Kaleidoscope - najbardziej przyciąga wzrok! Gdzie można kupić taki lakier? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie ILNP http://www.ilnp.com/ chyba jedynie. Niestety tani nie jest, a do tego przesyłka do nas płatna :(

      Usuń
  19. Sporo Ci tego przybyło i wszystkie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. ślinię się, ślinię....... jest tu kilka cudeniek z mojej wishlisty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, ciekawam które to ;>

      Usuń
    2. - toppery z China Glaze
      - ChG Choo-Choo Choose You
      - ChG But Of Corpse
      - ILNP Happily Ever After
      - ILNP Kaleidoscope
      - ILNP Paper Route
      - ILNP Paradox

      :D

      Usuń
  21. Jakie piękne! ILNP Kaleidoscope wygląda cudownie *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.