piątek, 14 sierpnia 2015

Rybki lubią pływać

[PL]
Dzisiaj mani inspirowany nailartem z japońskiej gazety. Jak kiedyś go znajdę, to dodam do porównania ;)
Mani zaczęłam od bazy, później nałożyłam dwie warstwy Nicole by O.P.I. ~Kardashian Collection~ Kim-pletely In Love. Niebieskie fragmenty to China Glaze ~Summer Neons~ Splish Splash, ich krawędzie pociągnęłam Golden Rose ~Nail Art~ 112. Na wyschniętych paznokciach farbami akrylowymi wymalowałam rybki i roślinki i kropki udające bąbelki powietrza. Na koniec dodałam srebrny bulion i cyrkonie, a całość utrwaliłam warstwą Poshe.

[ENG]
Today's manicure is inspired by a nail art from a Japanese nail magazine. If I manage to find it again, I'll add a picture here for comparison ;)
I started from applying base coat and two coats of Nicole by OPI ~Kardashian Collection~Kim-pletely in Love. Blue parts are China Glaze ~Summer Neons~ Splish Splash with edges made using Golden Rose ~Nail Art~112. Once it all dried I painted the fish, plants and air bubbles with acrylic paints. Finally I added silver beads and rhinestones and topped if off with Poshe.











32 komentarze:

  1. no to popłynęłaś ^^
    nie rozpuszcza Ci Poshe koloru na bulionie? u mnie ostatnio zaczyna szwankować :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nie wiem. Tu mam srebrny i jakoś nie zauważyłam. Mam wrażenie, że np. na złotym bardziej widać starcie farby i inne ubytki, więc może na złotym i kolor puścił.

      Usuń
  2. Cudnie! Idealnie na obecną pogodę, aż chciałoby się być gdzieś nad wodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Urocze te rybki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega pomysłowe i idealnie wykonane! Nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł jak pisałam nie mój, ale do wykonania się przyznaję ;)

      Usuń
  5. przepiękne zdobienie :) tęskniłam za twoimi nailartami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Uwielbiam takie komentarze :D

      Usuń
  6. Cuda, tworzysz na paznokciach cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pięknego i oryginalnego !

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ktoś jest cierpliwy, zeby robić takie rzeczy. Zwłaszcza ze jak coś się krzywo pomaluje, to trudno to cofnąć. Ale lubię takie pomysły. Szkoda że później trzeba to zmyć.
    ostatnio robiłam ładne wzorki i manicure hybrydowy Warszawa to długo mi się trzymało i też babka ładnie robi podobne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.