sobota, 10 października 2015

F.U.N Lacquer ~ Blessing (H)

Dzisiaj będzie mało pisania, a dużo oglądania. Mało pisania, bo nie mam weny i słowa mnie dzisiaj nie słuchają. Dużo oglądania, bo nie mogłam się zdecydować, które zdjęcia wyrzucić. Na paznokciach dwie warstwy F.U.N Lacquer ~ Blessing (H) z warstwą topu na wierzchu. Blessing składa się z duochromowej bazy i masy brokatowych holograficznych drobinek. Miłego oglądania.

Zdjęcia w naturalnym świetle:









Zdjęcia w sztucznym świetle:









34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja kupowałam bezpośrednio na ich stronie, czyli http://www.funlacquer.com/, ale ceny są straszne i do tego przesyłka, która kosztuje też sporo, ale za to idzie z Singapuru tylko tydzień albo coś koło tego.

      Usuń
  2. Kolor jest bardzo oryginalny. Z każdej strony wygląda zupełnie inaczej. Cudo! Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/ dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudowny jest ten lakier <3 Niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię patrzeć na takie błyskotki i przyglądać się im pod różnym kątem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie lakiery są jak dla mnie idealne na jesień <3 piękny.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No efekt jest mega! Taki lakier, który dopasuje się do każdej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny. Szkoda, że są tak trudno dostępne i drogie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zamówić bezpośrednio u producenta, ale ceny są tragiczne >_>

      Usuń
  8. *-*
    *-*
    *-*
    Ojaaa... śliczne są, takie lubię!
    ...ale na Twoich paznokciach to nawet Śnieżka do ścian będzie wyglądać ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, Kasiu... Kusisz! Przepiękny lakier!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! przy tym lakierze duża ilość zdjęć wskazana, widać dzięki temu jak bardzo się zmienia pod każdym kątem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A co tu dużo pisać, skoro lakier jak i zdjęcia tak niesamowicie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  12. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  13. OBŁĘDNY!!! uwielbiam te lakiery!!!
    szkoda, że są tak trudno dostępne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.