sobota, 31 października 2015

Krwawa Kasia

Nie ma to jak Halloween ;) Zbieranie słodyczy, strojenie domów i inne tego typu rzeczy to nie dla mnie. W końcu u nas takie zwyczaje to jednak nowość i nie do końca komponuje się z naszymi tradycjami. Ale możliwość wymalowania się lub zrobienia "przerażających" paznokci podoba mi się szalenie, bo tylko wtedy mogę dać upust chorej części wyobraźni i ludzie nie patrzą się na mnie dziwnie. No może patrzą, ale nie tylko na mnie ;)
Mani na dzisiaj miałam robić zupełnie inną techniką i innymi lakierami, ale dobrze, że nie zrobiłam. Wyszło moim zdaniem dobrze, a w dodatku szybko i nawet się nie ubrudziłam przy okazji ;)
Oto co w końcu pojawiło się na moich paznokciach:
- warstwa odżywki Peggy Sage
- dwie warstwy Nicole by O.P.I. ~Kardashian Collection~ Kim-pletely In Love
- warstwa Poshe
Sensique ~Strong & Trendy Nails~ 144 nakładany mocno odsączonym z lakieru pędzelkiem, tak by powstały widoczne ślady pociągnięć,
Colour Alike ~ 9 Cabernet Wine nałożony tak, by powstały prześwity i widać było spod niego jeśniejszy Sensique
- warstwa Poshe.














32 komentarze:

  1. podpisuję się rękami i nogami pod tym, co napisałaś o Halloween- dlatego właśnie lubię to święto (chociaż moim zdaniem nazywanie tej okazji świętem to przesada). Ale tak bardzo lubię cały klimat i nastrój :D
    zdobienie... obrzydliwe, zdjęcia jeszcze gorsze! jednym słowem: SUPER! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być i święto, w końcu nawet to co my nie obchodzimy dla innych może być świetne ;)
      Starałam się być maksymalnie obrzydliwa ;D

      Usuń
  2. Matko matko jakbyś pokazała gdzieś takie rączki to popłoch murowany :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Sąsiada, który wiercił ścianę bladym świtem ;)

      Usuń
  4. o fuuu, okropność! ;) w tym przypadku to oczywiście komplement :D a ta krew to sok malinowy? Pytam z ciekawości, bo tak wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sok malinowy + sok z buraków + miód + odrobina kakao
      Sam sok okazał się zbyt transparentny jednak ;)

      Usuń
  5. WOW na prawdę przerażające ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG :D to chyba najbardziej creepy foty jakie widziałam na tegoroczne halloween :D zaszalałaś! Wyszło super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ super creepy! Rewelacja! Gdzie nóż i strzępy?

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne!:)
    http://miszmaszgirl.blogspot.com/2015/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na ciekawe halloweenowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami żałuję, że halloween odbierane jest u nas często w negatywny sposób- dla mnie to po prostu dzień, w którym mogę być kim zechcę. Ponadto uwielbiam ten upiorny klimat- paznokcie jak najbardziej mi się podobają, do tego tylko jeszcze jakiś upiorny strój i halloween gotowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mój mąż powiedział, że jestem chora jak oglądałam Twoje fotki, hłe hłe ;) świetne, oryginalne zdobienie i fotki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz tam chora, co najwyżej lekko przeziębiona ;)

      Usuń
  12. ale Cię poniosło :P
    mam nadzieję, że żadne dziecko nie ucierpiało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na ten temat nie wiem i odmawiam zeznań :o

      Usuń
  13. o kurde, genialne a jakie precyzyjne! wow!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.