niedziela, 15 listopada 2015

Naklejki mi się nie mieszczą w pudełku

Naklejki mi się nie mieszczą w pudełku. Dużym, metalowym pudełku po raffaello. Dosłownie się wylewają z niego :O Nie żebym ostatnio naklejki kupowała i była to jakaś nowość. Ale postanowiłam coś z tym faktem zrobić i nie jest to wyrzucanie naklejek za okno. Dlatego w najbliższym czasie szykuje się naklejkowa kumulacja postów.

Dzisiejszy mani:
- warstwa odżywki Peggy Sage,
- dwie warstwy ILNP ~ Mega (S),
- gradient wykonany kawałkiem gąbki do makijażu niewielkiej ilości ILNP ~ Mega (S) i dużej ilości ILNP ~ Float On,
- naklejki,
- warstwa Poshe.
Miłego oglądania :)







Zdjęcia w słońcu:





Zdjęcie w cieniu:


42 komentarze:

  1. Wow jak to wszystko razem obłędnie wygląda!!! Cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super na tym holosiu <3 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za holosie! Nic, tylko zazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham naklejki też mam ich bardzo dużo i często goszczą na moich pazurach :) twoje zdobienie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklejki, naklejkami, jakie śliczne są ILNP!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej chwili to chyba moja ulubiona marka ;)

      Usuń
  6. Ta błyszcząca baza jest piękna! Co do naklejek - takie zwykłe i niezwykłe w jednym ;-) Myślę, że na jakimś zwyczajnym jednokolorowym tle wyglądały by średnio. Ale efekt holo podbija ich "ładność" na wyższy poziom ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe, tło bardzo często potrafi podbić urodę wzorów lub naklejek :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja też :D Z rozrzewnieniem wspominam czasy, gdy zdobycie holosia to było święto ;)

      Usuń
  8. Dzieło sztuki! Brak słów! Buziak Kochana na milutki wieczór :*

    OdpowiedzUsuń
  9. super wygląda to połączenie ;) ja też właśnie próbuję zużywać moje naklejki, ale jak na razie z kiepskim skutkiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem nie ma pomysłu na mani, nawet jak się ma setki naklejek do wyboru :/

      Usuń
  10. Bardzo ladne zdobienie, ale ja już widzę te naklejki w połączeniu z jakąś miętką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego nie widzę, bo mięty to jednak nie moje klimaty ;)

      Usuń
  11. O matulu.. Na zbliżeniach holo powala na łopatki. Cudo. Cały mani śliczny..

    Ps. Ja mam ten sam problem, ale jakoś z naklejkami mi ostatnio nie po drodze, więc bratowej wydaje stopniowo zamiast zużywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam bratowej do rozdawnictwa, muszę radzić sobie sama ;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Na szczęście sporo niezakrytego zostało ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.