niedziela, 13 grudnia 2015

5 w 1, chociaż tego nie widać

Chyba zacznę zamiast mani wymyślać najpierw tytuły postów i dopiero wtedy będę dopasowywać do nich paznokcie. Ciekawe czy życie blogowe byłoby wtedy prostsze ;) Nie da się ukryć, że często wymyślanie tytułów jest dla mnie gorsze niż zrobienie mani, zdjęć i napisanie posta razem wzięte.

Dzisiejszy mani nosiłam w październiku i czułam się w nim bardzo bożonarodzeniowo, więc pasuje do grudnia idealnie. Lakiery nakładałam na odżywkę Peggy Sage. Na kciuki, palce wskazujące i małe nałożyłam dwie warstwy Golden Rose ~ Express Dry ~ 56, na środkowe dwie warstwy Colour Alike ~Typografia~ L, a na serdeczne dwie warstwy F.U.N Lacquer ~ Pay Day (H). Na serdecznych paznokciach wymalowałam  jeszcze tygrysie pasy używając Golden Rose ~Nail Art~ 112, bo co to za mani bez wzorków (no jak nie mój). Idąc tym tropem dołożyłam jeszcze paski zebry na wskazujących paznokciach. Użyłam do tego Golden Rose ~Nail Art~ 106. Z daleka nie bardzo widać wzoru, ale dodatek czarnego koloru sprawił, że paznokcie wyglądają, jakby były pomalowane innym lakierem. W tym momencie przestałam kombinować i utrwaliłam mani warstwą Poshe.











24 komentarze:

  1. cudnie się prezentuje :) ja też mam czasem problemy z wymyślaniem tytułów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że czasem to najgorsza rzecz z całego posta od zrobienia? ;>

      Usuń
  2. Srebrna zeberka ^^ hmmm, wygląda nieźle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Srebrny to akurat miał być tygrys, ale w sumie wszystko jedno ;)

      Usuń
  3. bardzo mi się podoba :D a pomysł dopasowywania mani do tytułów postów jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten środkowy paznokieć jest cudny! A całość faktycznie tak lekko bożonarodzeniowo wyszła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardziej zachwyca serdeczny, więcej błysku ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.