niedziela, 27 grudnia 2015

Filmowe wyzwanie: Artur i zemsta Maltazara

Pamiętacie jeszcze moje "filmowe wyzwania"? Zaczęło się od kilku propozycji Krzykli i ucichło głównie przez brak czasu i moje lenistwo. Ale powracam z filmowymi paznokciami, bo w końcu czemu nie? 

Tym razem pomysł znowu podsunęła Krzykla. Zażyczyła sobie "Artura i zemstę Maltazara". Dlaczego nie Artura i Minimki? Prawdę mówiąc nie rozróżniam kolejnych części, więc postarałam się jedynie, żeby w mani pojawił się Artur i Maltazar. 

W pierwszej chwili planowałam pójść w zielenie, trawy i takie tam, ale doszłam do wniosku, że ciekawiej będzie pójść w wersję "szkicowaną". W tym samym czasie zainwestowałam w rapidograf i postanowiłam sprawdzić jak będzie się nim robiło "naklejki". Ponieważ tusz nie chce się trzymać gładkich powierzchni na folię do segregatora, na której zwykle działam, nałożyłam bezbarwny lakier i zmatowiłam go topem matującym. Na tak przygotowanej powierzchni wymalowałam Artura, Selenię, Maltazara i małego grubaska, którego imienia nie pamiętam. Przy utrwalaniu obrazków bezbarwnym lakierem tusz trochę się rozmazał, ale widać to jedynie w bardzo mocnym powiększeniu. 

Sam mani był już prosty do wykonania. Na warstwę odżywki Peggy Sage nałożyłam dwie warstwy AllePaznokcie ~One Colour Exclusive~ 01. Na kciukach i palcach serdecznych zamontowałam naklejki, a na pozostałych lakierem Golden Rose ~Nail Art~ 106 wymalowałam plamy udające kleksy. Całość utrwaliłam warstwą Poshe.











34 komentarze:

  1. cudo. chciałabym umieć tak robić.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, widziałam już masę pięknych zdobień, ale przy tym wszystkie inne wypadaja naprawdę blado. efekt jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudnie, marnujesz się, serio :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite, jak zawsze :) Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne zdobienie :-) świetne są te rysunki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooo Boże ! Genialne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezmiennie podziwiam Cię za talent do ręcznego malowania takich cudów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czadowe! Świetnie wyszły ręczne 'rysowanki', ale też bardzo trafia do mnie czarno-biała kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie czarno-białe graficzne mani, chociaż rzadko je robię ;)

      Usuń
  9. Mistrz! Tylko tyle i aż tyle! :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęka mi opadła do samej podłogi! Nie mogę na to patrzeć bo mi zal tyłek ściska, że ja tak nie umiem ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne! fajnie, że wracasz do tych małych arcydzieł :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.