piątek, 11 grudnia 2015

Kawowy mani i kot z parciem na szkło

Mani, który dzisiaj prezentuję to nieplanowany eksperyment, który powstał pod wpływem radości z zakupu płytki MoYou. Miałam go nawet nie fotografować, ale po kilku dniach noszenia przełamałam lenia i jednak zrobiłam zdjęcia dla potomności.
Na warstwę odżywki Peggy Sage nałożyłam dwie warstwy Sensique ~Trendy Nails~ 138. Poczekałam aż lakier wyschnie i zaczęłam zabawę stemplem i płytką MoYou The Cookbook Collection - 03. Najpierw nałożyłam wzór imitujący wzory na kawie. Zrobiłam to przy pomocy lakieru Kobo ~Colour Trends~ 13 Prague. Następnie na każdy paznokieć nałożyłam inny wzór z tej samej płytki. Użyłam do tego starego jak świat białego lakieru Konad, który dawno temu za bardzo rozcieńczyłam. Wyszło jak dla mnie zbyt blado i mało wyraźnie. Całość utrwaliłam warstwą Poshe, rozmazując przy okazji pierwsze paznokcie, bo oczywiście zapomniałam, że mam malować delikatnie.













26 komentarzy:

  1. Świetne zdobienie, a kocurek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      A kot jest płci żeńskiej ;>

      Usuń
  2. fajowe! no i kocurra w bonusie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kot-gwiazda ;-) A paznokcie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe brąz nie mój ale stempelki super wyglądają!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za problem brąz wymienić na coś Twoje? ;)

      Usuń
  5. Kotek cudo, podobny do mojej Kali <3

    OdpowiedzUsuń
  6. kotełka <3
    a zdobienie fantastyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawski kot, wszędzie nosa wsadzi :-) A zdobienie nie dla mnie jako, że kawy nie pijam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że wszędzie. Gdyby nie wsadzała nie byłaby kotem ;)

      Usuń
  8. ale kicik <3 mam tą płytkę tylko podróbę tian xin xd muszę ją w końcu ruszyć i coś odbić z niej :D mani cudne wyszło <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy podróba będzie działać równie dobrze ;)

      Usuń
  9. jej zdjęcia z kotem najlepsze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co z kotem najlepsze ;) No może oprócz jedzenia ^^"

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.