sobota, 19 grudnia 2015

Mandala

Zamawiając płytkę MoYou z Mandala Collection miałam wielkie plany. Chciałam przy jej pomocy zrobić piękne kolorowe naklejki w dużych ilościach. Taaaa... Żebym jeszcze miała na to czas. Jak na razie skończyło się na jednym mani i to wcale nie "naklejkowym". 
Na odżywkę Peggy Sage nałożyłam dwie warstwy Colour Alike ~Holo na lato~ 517 Boso po łące (zielony) i dwie warstwy Colour Alike ~Hola Hola~ 502 Figa z makiem! (fioletowy). Stempel wykonałam czarnym lakierem Konad używając płytki MoYou Mandala Collection - 06. Przed przeniesieniem woru na paznokieć ozdobiłam go jeszcze na stemplu fioletowym lakierem CA j. Żeby całość ładnie odbiła się na paznokciu nałożyłam na niego warstwę bezbarwnego lakieru, poczekałam aż trochę podeschnie, ale wciąż będzie lepki i odbiłam wzór. I tak jeszcze pięć razy. Naklejki chyba szybciej by mi poszły ;) Na koniec cały mani utrwaliłam warstwą Poshe. Nie wiem jak Wam, ale mi połączenie tych dwóch lakierów Colour Alike bardzo przypadło do gustu.







Zdjęcia w słońcu:





28 komentarzy:

  1. Śliczne kolorki:) Bardzo ładny wzorek:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiolet i zieleń <3 jedno z moich ulubionych połączeń kolorów :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorystyczne.. Bo, że wzory tego typu uwielbiam, to już chyba wszyscy wiedzą ;) Cudnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wiedzą wszyscy, którzy zaglądają na Twojego bloga ;>

      Usuń
  5. Bardzo trafione połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie kolorystyczne świetne. I te zdjęcia w słońcu <3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne, tez miałam chrapkę na 2 płytki z tej kolekcji, ale jakoś ciągle mi nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś wreszcie wpadniecie na siebie ;)

      Usuń
  8. bardzo lubię połączenie fioletu i zieleni, więc jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie wygląda to zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zielony jest śliczny i ogólnie zdobienie ciekawie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super się mienią :) a jakie kolorki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.