poniedziałek, 28 grudnia 2015

Mani na zamówienie: Wiedźmin

Za dzisiejszy mani odpowiedzialność ponosi Piontkowa, która chciała Wiedźmina. Zaraz po niej wina spada na Chabrową, która chciała Yennefer. Chciałyście, to macie ;) Przepraszam, że dopiero po takim czasie, ale przygniótł mnie rozmiar Waszego zamówienia.

W sumie dziewczyny nie sprecyzowały czy chodzi im o wersję książkową, czy grową, więc sama zdecydowałam, że pójdę w stronę gry, zwłaszcza, że z trzecią częścią spędziłam wiele godzin. Przeszłam ją z przyjemnością i niewątpliwie kiedyś to powtórzę ;> 

Co do samego mani, to pomysł sprecyzował mi się dość szybko, gorzej było z wykonaniem, bo uparłam się, że Geralt będzie wzorowany na mojej ulubionej grafice. No i niestety jak coś mi się strasznie podoba, to wychodzi mi przeważnie tak, że nie chcę później na to nawet patrzeć. Geralta malowałam trzy razy i za trzecim powiedziałam sobie: jak wyjdzie, tak będzie. Wiedźmina, Yennefer i wiedźmiński medalion namalowałam na folii tworząc w ten sposób naklejki. 

Sam mani zaczęłam od nałożenia warstwy odżywki Peggy Sage. Na wybranych paznokciach na łożyłam dwie warstwy AllePaznokcie ~One Colour Exclusive~ 01, na których zamontowałam te ręcznie robione naklejki. Na ostatnim białym paznokciu wymalowałam srebrną gwiazdę, którą ozdobiłam cyrkoniami. Jest to oczywiście gwiazda, którą Yen nosiła na szyi. Nie przyjęłam do wiadomości zamiany książkowej gwiazdy na pentagram. 

Pozostałe paznokcie pomalowałam warstwą Golden Rose ~Rich Color~ 126, na brzegach kawałkiem gąbki do makijażu dodałam czarną obwódkę przy pomocy Colour Alike ~Typografia~ L. Zatarłam jej brzegi dodając kawałkiem gąbki Golden Rose ~Rich Color~ 126. Na tak przygotowanych paznokciach domalowałam farbami akrylowymi wiedźmińskie znaki. Cały mani utrwaliłam warstwą Poshe.

I jak? Może być? ;)

















32 komentarze:

  1. Zakochałam się w nich ♥ nie ma dla Ciebie zdobienia niemożliwego do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, jest, tylko Wam nie podpowiem co to może być ;)

      Usuń
  2. Jestem zachwycona *.* <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle patrzę i wzdycham :) Masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest najbardziej zajebiste mani ever <333 jesteś artystką <333 idealne w każdym calu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że aż tak bardzo Ci się spodobało :)

      Usuń
  5. Miszczu! Absolutnie powalające efekty. Jesteś niesamowita! Mani jest zajebiste!

    OdpowiedzUsuń
  6. To co widzę na Twoich paznokciach to istne cuda! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudem jest to, że wreszcie to dodałam ;)

      Usuń
  7. Mega robota! Nie ogarniam Wiedźmina, ale paznokcie i tak zrobiły na mnie wrażenie i zaciekawiły mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnianie do oglądania paznokci na szczęście niepotrzebne ;)

      Usuń
  8. Wyszło idealnie, ty to masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, zajebiście! W życiu bym tak nie namalowała na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też na paznokciach paszczy nie malowałam ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.