środa, 30 grudnia 2015

Przecinki

Dzisiaj będzie trochę błysku, w końcu zbliża się sylwester i te sprawy. Nie żebym błysk na paznokciach ograniczała tylko do tego okresu, ale teraz otoczenie wykazuje zwiększone zainteresowanie błyskiem.

Mani zaczęłam od nałożenia warstwy odżywki Peggy Sage. Następnie nałożyłam warstwę Orly ~Mega Pixel FX~ Silver Pixel i zabezpieczyłam skórki maską sylikonową. Gąbką wykonałam gradient od Orly ~Mega Pixel FX~ Silver Pixel do Orly ~Mega Pixel FX~ Aqua Pixel. Gdy paznokcie wyschły domalowałam czarną farbą akrylową coś, co mi się kojarzy z przecinkami. Całość utrwaliłam warstwą Poshe. 

Miłego oglądania :)









Zdjęcia w sztucznym świetle:


Zdjęcia w słońcu:


26 komentarzy:

  1. W imieniu otoczenia doceniam wypełnienie zapotrzebowania na błysk :) i poproszę o więcej :D
    Pomysłowe te przecinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na błysk u mnie zawsze (albo prawie zawsze) można liczyć ;)

      Usuń
  2. Przecinki przecinkami, ale mi to w pierwszej chwili przypomniało plemniki z programów dla młodzieży :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee XD Plemnik to kuleczka z mysim ogonkiem, to ma ogon za gruby i za krótki, za daleko by na nim nie dopłynął ;)

      Usuń
  3. Jak dla mnie to kijanki są :D Takie moje pierwsze skojarzenie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysłowe:) i wyróżniające się z wszędobylskich ostatnio sweterkow i śniezynek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterki i śnieżynki uskuteczniałam na kartkach, więc mi się już opatrzyły ;)

      Usuń
  5. piękne zdobienie! śliczne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi przypominają kijanki xd super pomysłowe mani :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne mani :) jakoś przez cały rok stronię od dużej ilości błysku, ale na karnawał i święta zawsze kombinuję coś błyszczącego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Niby takie proste, a jednak robią wrażenie, super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.