wtorek, 22 grudnia 2015

Szybki świąteczny mani

Dzisiaj mani, który zaliczam do tych "szybkich". No wiecie, chwytacie lakiery, które akurat macie pod ręką, dorzucacie im wzorek, przykrywacie warstwą topu i tyle. 
Swoją drogą niezły burżuj lakierowy się ze mnie zrobił, skoro z lakierów, które akurat mi się plątały w okolicach biurka wyszedł mi duet a-england i F.U.N..

Ale do rzeczy. Oczywistą oczywistością jest, że mani zaczęłam od nałożenia warstwy odżywki Peggy Sage. Następnie pomalowałam paznokcie dwiema warstwami F.U.N Lacquer ~ Goodness of the Dawn i a-england ~Burne-Jones Dream~ Tess d'Urbervilles. Złotą farbką wymalowałam gwiazdki i kropki. Całość utrwaliłam warstwą Poshe. Mówiłam, że poszło szybko.
Miłego oglądania :)














22 komentarze:

  1. Piękności, zwłaszcza ten F.U.N

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny końcowy efekt wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to ma być szybkie mani "od niechcenia" to też bym tak chciała :-) Śliczny ten a-england. Takiej fajnej świątecznej zieleni zdecydowanie brakuje w moich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu do mani z wiedźminem, które robiłam pół dnia, to to jest superexpres ;)

      Usuń
  4. wybrałaś cudowne kolorki ;) a mani cudne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.