wtorek, 5 stycznia 2016

Wstążka 3D

Na pewno macie swoje ulubione blogerki lub youtuberki zajmujące się ozdabianiem paznokci, przy których jedyne na co Was stać to tzw. opad szczęki. Ja mam i to kilka. Ale jedną z najdłużej obserwowanych przeze mnie osób jest, tartofraises która na paznokciach potrafi zdziałać cuda. No i czasem mam ochotę te cuda powtórzyć u siebie. Tak też było w przypadku dzisiejszego mani, do którego tutorial znajdziecie na końcu posta.

Mani zaczęłam od nałożenia na paznokcie odżywki Peggy Sage oraz dwóch warstw Zoya ~PixieDust~ Chyna. Na paznokciach palców serdecznych stworzyłam falę złotym akrylem, którą ozdobiłam złotą farbą akrylową. Na koniec dodałam cyrkonie swarowskiego, które zamocowałam na kroplach bezbarwnego lakieru. Na wszelki wypadek każdą z nich przykryłam kolejną kroplą lakieru. Nosiłam ten mani przez cztery dni i żadna cyrkonia nie odpadła.






I jeszcze obiecany tutorial. Miłego oglądania :)

40 komentarzy:

  1. Ajjjjj marzy mi sie ten lakier, ale jakoś nie składa mi się żeby go nabyć.. Fajne mani!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne zdobienie! wstążka wyszła idealnie, ale i tak najbardziej z całego zdobienia podoba mi się baza <3

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna wstążka, a lakier bazowy genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jest to zdobienie i te kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wstążka jak wstążka - jak dla mnie mega przepiękny jest ten lakier bazowy! Istne cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam to zdobienie :) sama kiedyś je wykonałam, ale białym akrylem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobało mi się od pierwszego zobaczenia. Głównie przez połączenie prostoty w wykonaniu i elegancji.

      Usuń
  7. lakier sam w sobie jest przecudny. Wstążka dodaje uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Twoim, Twoim blogu często mi szczęka opada!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna ta Zoya a zdobienie bardzo oryginalne, super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna na Zoya, szkoda tylko, że po wyschnięciu nie mieni się już tak mocno i lekko traci na kolorze w porównaniu z tym jak wygląda w butelce :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można nałożyć na nią top i zlikwidować piaskowy efekt ;>

      Usuń
  11. Mi to przypomina... makaron :D Ale nie martw się, to po prostu moja natura smutnej grubaski się odezwała, hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam stan "opadu szczęki". Z naszej blogosfery. Dzięki twoim zdobieniom. Także możesz się udoskonalać i mieć swoich mentorów, ale wiedz, że dla mnie jesteś jednym z nich!

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! To co robisz z paznokciami jest po prostu NIESAMOWITE!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ten lakier Zoya. ;] I w ogóle cały manicure.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.