poniedziałek, 15 lutego 2016

Kocyk na zimę

Nie wiem jak u Was, ale u mnie zimy nie ma od dawna. Nie narzekam na to wcale, bo fanką zimy nie jestem i nigdy nie byłam, ale ten mani kojarzy mi się zdecydowanie zimowo. Może dlatego,  że gdy go robiłam zima akurat wyglądała jak zima. A może dlatego, że przez całe lata przykrywałam się kocem w identyczną kratę jak ta na paznokciach.
Mani zaczęłam od nałożenia odżywki Peggy Sage. Ciemne tło to dwie warstwy Oriflame ~The One~ Glimmering Pine. Stemplowałam lakierem Colour Alike ~ 19 B. a Fairy Forest używając płytki MoYou Hipster Collection - 05. Glimmering Pine kiepsko operowało się przy skórkach, za to Fairy Forest świetnie się stemplowało. Żeby było ciekawiej dołożyłam zielone cyrkonie, które jak zwykle zamontowałam na bezbarwnym lakierze. Mani utrwaliłam warstwą Poshe.














30 komentarzy:

  1. O świetne są! I kolory super, a cyrkonie fajnie pasują ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie zaczęłam mani od stwierdzenia, że trzeba użyć zielone cyrkonie ;>

      Usuń
  2. kolorki oraz mani rewelacyjne! Jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jacieee dla mnie super. Muszę też coś z metalikami wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło świetnie. Aż żałuję, że nie mam tego CA, bo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz ten brak uzupełnić ;)

      Usuń
  5. Śliczne zdobienie, taki kocyk to chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor jak najbardziej mój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki kocyk mogę mieć - i do opatulania, i na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki piękny komplet by był, gdybyś miała oba ;)

      Usuń
  8. Ależ piękny manicure, jestem po ogromnym wrażeniem. Piękny wzór!
    _____________________________________
    Zapraszam na rozdanie gdzie do wygrania 5 lakierów hybrydowych Semilac ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham paznokcie w kratę ;) a te zielenie.. cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowity ten wzór, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż byłam z siebie dumna po zrobieniu tego mani ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.