sobota, 13 lutego 2016

Po królewsku

Mani, który chcę Wam pokazać powstał w grudniu, więc bożonarodzeniowe skojarzenia są jak najbardziej na miejscu. Lubię takie mało skomplikowane mani przyciągające wzrok.
Czerwień to piękny China Glaze ~Wizard of Ooh Ahz~ Ruby Pumps. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. Złoto to Lacquistry ~ Amazeballz!. Pierwszą warstwę nałożyłam tradycyjnie pędzelkiem, drugą przy pomocy gąbki do makijażu. Później wymyśliłam, że ciekawiej będzie z cyrkoniami, więc zamontowałam je na trzeciej warstwie Amazeballz. Na zdjęciach mani z podwójną warstwą Poshe.










24 komentarze:

  1. Naprawdę fantastyczny! Ja się przerzuciłam na lakiery hybrydowe, bo łatwiej mi się je aplikuje;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto woli ;) Nie wyobrażam sobie, żebym mani nosiła dłużej niż 3-4 dni, a raczej nie ma sensu ściągać hybrydy po takim krótkim czasie.

      Usuń
  2. Przepiękne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten mani. Rzeczywiście w bożonarodzeniowym klimacie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, ten czerwony lakier cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, Ruby Pumps od dawna mi się marzy. Piękny jest. A zdobienie w kolorach zarówno Bożonarodzeniowych jak i Walentynkowych, więc na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ma na co czekać, trzeba kupować ;)

      Usuń
  6. Genialne zdobienie, to złoto miażdży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne! cudowna czerwień <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ruby Pumps jest boski! piękne, efektowne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie mani, bo właśnie zawsze przypominają mi świąteczny czas :) ładne te cyrkonie, własnie zapragnęłam czerwonych patrząc na twoje mani, bo takich jeszcze nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście królewskie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.