niedziela, 27 marca 2016

Buttersweet Symphony

Dawno nie pokazywałam żadnego oryginalnego koloru na paznokciach. Oryginalnego, czyli takiego, że połowa ludzi się zachwyca a druga połowa zastanawia się jak to się może podobać komukolwiek. Ciekawe jak Wam się dzisiejszy "dziwak" spodoba.
Different Dimension ~ Buttersweet Symphony to lakier holograficzny z niewielkim dodatkiem bardzo drobnego glitteru. Do pełnego krycia wystarczyły mu dwie warstwy. Ja jestem nim całkowicie zachwycona, ale jest to lakier, który nie wszystkim odcieniom skóry będzie pasował. 
Żeby szybciej skończyć mani na dwie warstwy Buttersweet Symphony nałożyłam warstwę Poshe. Stemple wykonałam lakierem Colour Alike B. a Twilight z użyciem płytki z AliExpress STZ-L011. Całość oczywiście utrwaliłam topem.
















25 komentarzy:

  1. Bardzo dziwny, a zarazem ciekawy i przykuwający uwagę kolor :D Jednak nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor jest tak specyficzny, że nie może wszystkim pasować ;)

      Usuń
  2. Ciekawy kolorek, jeszcze takiego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbliżone kolory posiadam, ale taki kolor plus holo to dla mnie też nowość :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mi też :D Ale to już w poście pisałam ;)

      Usuń
  4. ja uwielbiam takie dziwaki. cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D Im dziwniejszy, tym lepszy ;)

      Usuń
    2. zdecydowanie tak! :)

      Usuń
  5. cudowne połączenie, piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor jak najbardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki trochę dziwny, ale w tym dziwactwie piękno tkwi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na paznokciach ładniejszy niż w butelce... wygląda jak cytrynowa galaretka. ze zdobieniem super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.