poniedziałek, 28 marca 2016

Ogłoszenie

To może od razu przejdę do rzeczy. 
Założyłam nowego bloga. O kartkach i innych cudach. Nie chciałam dokładać do paznokciowego bloga kolejnego tematu, a chciałam kolejnym świrem podzielić. Założenie osobnego bloga wydawało mi się całkiem logiczne. Gdyby ktoś się interesował ręcznie robionymi rzeczami, to serdecznie zapraszam na Kasia Zet. Będzie mi bardzo miło, jeżeli znajdzie się chociaż jeden obserwator, bo dziwnie się pisze do siebie ;)
Na zachętę mała próbka z dzisiejszego posta.




2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.