wtorek, 29 marca 2016

Totemy

Ostatnio modne są wszelkie etniczne wzory na paznokciach. Mnie wzięło na motywy indiańskie. Na razie przejawia się to głównie w kupowaniu płytek ze wzorami kojarzącymi mi się z totemami. Po prostu ten styl grafiki do mnie przemawia. Dzisiaj pierwsza próba na paznokciach. Mani robiony na szybko, o ile można tak nazwać mani ze stemplowaniem.

Na warstwę odżywki Peggy Sage nałożyłam po dwie warstwy miętowego Paese ~ 191 i brązowego Q by Colour Alike ~ 109 Kafka. Całość pokryłam warstwą Poshe, żeby szybciej wyschło. Stemple wykonałam tymi samymi lakierami przy użyciu płytki Infinity Nails 121. Mani utrwaliłam topem.












28 komentarzy:

  1. świetne połączenie kolorów no i te wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten brąz jest cudny <3 Zresztą miętowy Paese też, mam go i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie kolorów i zdobienie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miętka z brązem idealnie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wykonane paznokcie - połączenie kolorystyczne jak i wzorki są cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzory są super, tylko to zestawienie kolorów jakoś do mnie nie trafia... no ale wiadomo, rzecz gustu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.