sobota, 2 kwietnia 2016

F.U.N Lacquer ~ Cheers To The Holidays (H)

Dzisiaj śliczności, czyli F.U.N Lacquer ~ Cheers To The Holidays (H). Jeden z piękniejszych lakierów w mojej kolekcji (przynajmniej dopóki nie pomaluję paznokci innym cudem). Jako, że jest to lakier F.U.N. to jednocześnie jest to jeden z moich najdroższych lakierów. Ale nie żałuję ani jednego wydanego centa. 
Napisałabym coś o nakładaniu, ale ostatnio używałam go w połowie stycznia, a tak daleko moja pamięć nie sięga. Do pełnego krycia wystarczyły mi dwie warstwy (to akurat sobie zapisałam). Coś mi majaczy, że nie nakładał się idealnie, ale przykryty warstwą Poshe wygląda świetnie. Nie ma to jak multichrom z dodatkiem błyskających śmieci. 
Nie muszę chyba dodawać, że na żywo jest piękniejszy niż na zdjęciach. 













11 komentarzy:

  1. Ale on śliczny <3 Uwielbiam takie błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tu dużo mówić - po prostu piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i zaśliniłam monitor.... Pięknyyyyy ten lakier! =]

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za bardzo za takim przejściem kolorów fiolet-bordo, ale te drobinki ma super. i koniec końców bardzo ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za bardzo za takim przejściem kolorów fiolet-bordo, ale te drobinki ma super. i koniec końców bardzo ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałoby się rzec że jest wręcz WSPANIAŁY ! efekt jaki uzyskałaś powala :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.