wtorek, 19 lipca 2016

Łąka o poranku

Ten mani dużo przeszedł zanim zrobiłam mu zdjęcia. O dziwo jedyny "uszczerbek" w wyglądzie to duże odrosty, które zawsze działają mi na nerwy.
Tworzenie tła zaczęłam od nałożenia dwóch warstw AllePaznokcie ~One Colour Exclusive~ 01. Następnie wzięłam gąbkę do makijażu, porwałam ją na małe kawałeczki, które moczyłam w zmywaczu domowej roboty (aceton + gliceryna + woda) i lakierach, a później ciapałam nimi po paznokciach starając się nie rozpuścić białej warstwy. Do każdego lakieru używałam innego kawałka gąbki, a do ciapania użyłam pęsety. Lakiery, których do tego użyłam to: China Glaze ~Anchors Away~ Sea Spray, Colour Alike ~Trele Pastele~ 510 Wata cukrowa, Colour Alike ~Trele Pastele~ 513 To był maj, Colour Alike ~Holo na lato~ 518 Pod chmurką, Colour Alike ~Trele Pastele~ 512 Niebieskie migdały. Gdy wreszcie uzyskałam zaplanowany efekt chwyciłam za pędzelek i czarną farbę akrylową, żeby odręcznie namalować rośliny i motyle. Na koniec wszystko utrwaliłam i wyrównałam warstwą Poshe.











25 komentarzy:

  1. Piękny mani, fajny efekt tym "ciapaniem" wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się ten efekt spodobał, trzeba będzie jeszcze kiedyś zastosować ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny, delikatny efekt uzyskałaś. Myślałam, że czarne to stemple a to ręcznie zmalowane - ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Takie urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomina mi wzory na poduszkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie posiadam takich poduszek, kierowałam się raczej damskimi t-shirtami ;)

      Usuń
    2. A ja mam z kolei zasłony z podobnym motywem :P

      Usuń
  5. Bardzo ładne zdobienie :) Tło jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdobienie, naprawdę wygląda jak łąka o wschodzie słońca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się uzyskać taki efekt :D

      Usuń
  7. piękne, taki mglisty poranek na łące <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwiewnie i delikatnie. Bardzo ładne mani :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.