poniedziałek, 11 lipca 2016

Apetyczny mani

Nie przestraszcie się sweterka na zdjęciach. Mani pochodzi z okolic stycznia, stąd taki strój ;)
Jest to kolejny manicure wykonany na bazie peel off od UNT, tym razem trzymał się trochę lepiej, ale i tak zniechęciłam się do tej bazy skutecznie. Mogę malować paznokcie nawet codziennie, ale nie dlatego, że mi lakier płatami schodzi. Od stycznia jeszcze kilka razy użyłam tej bazy, ale efekty zawsze były podobne, dlatego teraz stoi i się kurzy. 
Beżowy lakier to O.P.I. ~Coca-Cola~ You're So Vain-illa. Na większości paznokci wystarczyły mi dwie warstwy. Jednak na paznokciach, na których lakier miał wystąpić solo moje sokole oko dostrzegło za dużo smug, dlatego dołożyłam im trzecią warstwę. Na paznokciach palców serdecznych i małych gąbką dołożyłam gradient przy pomocy Orly ~ Chocoholic, a następnie dołożyłam warstwę CrowsToes ~ Maxxed Out. Na środkowych dodałam stemplowane wzorki odbite z płytki B. Loves Plates ~ B.04 Leaves of Happiness przy pomocy lakieru Colour Alike B. a Supernova. Cały mani utrwaliłam warstwą Poshe.







 Pozdrowienia od Zuzi ;)








22 komentarze:

  1. Też mam tę bazę i czasami nawet 1 dzień to był sukces... Używam jej tylko pod glittery i faktycznie jeśli się zdarzy swatching time (raczej rzadko..) :P A tak to też mnie wkurza, że aż tak szybko schodzi i czasami w głupich sytuacjach jak myje ręce w publicznej toalecie o.O

    Co do zdobienia - bardzo ładnie się wszystko ze sobą komponuje :) Chociaż ja bym tu więcej koloru rzuciła :D Ale to ja ^^ Beż i złoty bardzo ładnie ze sobą wyglądają :)

    Uściski ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem lubię się uspokoić takim "brakiem kolorów' ;)

      Szczerze, to jestem niemile zaskoczona tą bazą. Podłapałam od Simply Nailogical na YT i z tego co widziałam ona potrafi mani na tej bazie nosić kilka dni. Wiadomo, że na każdych paznokciach lakiery inaczej się trzymają, ale bez przesady. Jeden mani w pracy mi zszedł w połowie, nawet nie wiem gdzie paznokcie pogubiłam :o

      Usuń
  2. Kurcze, a ja dopiero co zamówiłam tą bazę. Jak dotąd używałam Miss Sporty i nawet 24h nie wytrzymuje, miałam nadzieję, że UNT będzie lepsze. To nie musi być kilka dni, bo i tak używam jej tylko gdy chcę szybko zmienić mani, ale tą dobę to mogła by kurczę wytrzymać.
    Cudne mani! Wygląda jak osmalone złoto z łupieżczej wyprawy hihi ;)
    Uściski dla Zuzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na Tobie będzie lepiej działać, w końcu są ludzie, którzy ją sobie chwalą. Mi w miarę trzyma się jedynie na dwóch "ostatnich" palcach, ponieważ nimi rzeczywiście nic nie robię.

      Usuń
  3. Piękny mani, ja od dwóch lat jestem miłośniczką hybryd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa tygodnie z jednym mani to jednak nie dla mnie, chociaż o hybrydach myślałam już kilka razy ;)

      Usuń
  4. Śliczne mani, w szczególności podoba mi się efekt na palcu małym i serdecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt na palcu małym oraz serdecznym najpiękniejszy, Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze Kasiu, ze piszesz o bazie UNT. Tyle dobrego sie o niej nasluchalam u SNL, ze juz planowalam ja kupić. A tu takie rozczarowanie!
    Zdobienie przykuwa uwagę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też u niej ją wypatrzyłam i myślałam, że będzie idealnym rozwiązaniem dla problemów ze zmywaniem, a tu klops. Oczywiście na każdych paznokciach lakiery trzymają się inaczej, więc u Ciebie może byłoby dobrze, ale na pewno nie mogę jej polecić z czystym sumieniem.

      Usuń
  7. Ten beż wygląda genialnie ze złotym stemplem ! Na pewno odgapię to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wróciła i są świecidełka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ten gliter jest mega :P ogólnie wszytko tak hmmm w miarę subtelnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wyobraź sobie jak ten glitter wygląda w butelce... Wcale nie subtelnie ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.