środa, 13 lipca 2016

Bum

Śmieszna sprawa z pamięcią - czasem potrafi przed oczami odtworzyć daną sytuację z najdrobniejszymi szczegółami, a czasem jedyne co pokazuje to czarna dziura. Dzisiaj mam pół na pół. Część robienia tego mani pamiętam świetnie, a części nie kojarzę wcale. Na szczęście posiadam notatki z robienia. Nie mniej jednak możliwe, że w niektórych momentach będę zmyślać ;)
Jedno jest pewne: mani zaczęłam od nałożenia odżywki i warstwy Paese ~ 191. Później nastąpiło coś, co sobie nazwałam "ciapaniem ze stempla". Być może widzieliście to w Internetach. Bierze się stempel, w różnych miejscach nakłada się na niego po kropelce różnych kolorów, a później odbija się to kilka razy na paznokciu. Brudzi skórki niemiłosiernie, dlatego polecam ich zabezpieczenie. Ja "ciapałam" Paese ~ 191China Glaze ~City Flourish~ At Vase ValueMiss Sporty ~Lasting Colour~ 470. Po sprzątnięciu śmietnika wokół paznokci nałożyłam warstwę Poshe. Gdy paznokcie nadawały się do dalszej pracy nałożyłam stemplem z przeźroczystą gumą (cudowny wynalazek) wzór z płytki Uber Chick UC Plate 6-01 używając Essence ~ 002 Stamp me! Black. Całość utrwaliłam topem. 









22 komentarze:

  1. Rewelacyjne jest to zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszło! Muszę w końcu spróbować ciapanie stemplem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wyjdzie świetnie :)

      Usuń
  3. Efekt super! też wypróbuję to ciapanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie. Jak zawsze z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyszło:) mi na początku na myśl przyszło " inne takie " nie wiem dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdobienie ;) mnie ciapanie nie wychodzi, wygląda jak jedna wielka brudna plama :( bardzo fajny wzór wybrałaś, wygląda jak oszukane water marble ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam doświadczenia w ciapaniu stemplem, robiłam to tylko raz i mało pamiętam, ale wydaje mi się, że klucz tkwi w tym, żeby za dużo nie ciapać, bo wtedy kolory się za bardzo mieszają. Może spróbuj zbliżonymi kolorami, wtedy nawet jak za mocno się wymieszają, to kolor będzie do przyjęcia :)

      Usuń
  7. Ale ładne to tło wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszło to zdobienie, wygląda bardzo ciekawie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.