niedziela, 17 lipca 2016

Wydaje mi się...

Tekst w dzisiejszym poście to będzie jedno wielkie wydaje mi się. Mani pochodzi z pierwszych dni lutego, a ja nie mam do niego żadnych notatek. Nic. Zero. Nawet lakierów sobie nie wypisałam. Ale mam swoje podejrzenia. Po nałożeniu odżywki (to akurat jest pewne ;p) nałożyłam warstwę (albo dwie) brązowego holo, którym najprawdopodobniej był Glitter Gal ~Holographic~ Belgian Chocolate. Na wyschnięty lakier nałożyłam samoprzylepną, ozdobną, "zygzakowatą" taśmę i pomalowałam paznokcie jedną grubszą warstwą jednego dwóch innych lakierów holograficznych. Wydaje mi się, że były to Color Club ~Halo Hues~ 998 Miss BlissColor Club ~Halo Hues~ 995 Cosmic Fate. Taśmę usuwałam na bieżąco, zaraz po pomalowaniu danego paznokcia. Na koniec na pewno nałożyłam warstwę Poshe ;)











15 komentarzy:

  1. Fajny efekt, wszelkie efekty holo powracają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz, że lubię takie świecidełka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że popieram lubienie takich świecidełek :D

      Usuń
  3. Zawsze boję się brokatów i może czas coś z tym zrobić :)
    U mnie na blogu wciąż trwa rozdanie, a w nim pomadka do ust Lancome. Zapraszam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakim sensie boisz się brokatów? Zbyt dużego blasku czy zmywania? Jeżeli tego drugiego, to holo są zupełnie inne niż brokaty. Drobinki są niewyczuwalne i zmywają się jak każdy inny lakier :)

      Usuń
  4. Wydaje mi się, że wyszło świetnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne pozytywne "wydaje mi się" w tym poście XD

      Usuń
  5. tekst posta mi sie bardzo spodobał :) wydaje mi się :P zdobienie superowe :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.