sobota, 13 sierpnia 2016

Galaxy nails

Dzisiaj mani, który planowałam zrobić mniej więcej od momentu założenia bloga. Czyli jakieś 5 lat. Szybkość nie jest moją mocną stroną ;) Kto wie, może za kolejne 5 lat zrobię drugą, ulepszoną wersję. 
Tą dzisiejszą zaczęłam od zabezpieczenia paznokci odżywką Peggy Sage i nałożenia dwóch warstw Zoya ~Ornate~ Storm. Żeby było szybciej dodałam warstwę Poshe. Galaktyczne chmury (no dobra, wiem, że to w zasadzie nie są chmury) zrobiłam gąbką i farbami akrylowymi. Następnym razem, czyli za jakieś 5 lat, zrobię to lakierami, mam wrażenie, że łatwiej będzie uzyskać nimi efekt transparentności i mieszania kolorów. Farby akrylowe i gąbka średnio mi się komponowały ze sobą, ale ostatecznie dało to radę. Nie-chmury przykryłam warstwą ILNP ~ My Private Rainbow (X) i białą farbą akrylową dodałam parę kropek, krzyżyków i gwiazdek. Prawdę mówiąc te białe dodatki najmniej mi w całym mani odpowiadają, ale klasyczne galaxy nails ich wymagały ;) Na koniec dodałam jeszcze jedną warstwę ILNP ~ My Private Rainbow (X) i warstwę Poshe.










20 komentarzy:

  1. Rewelacyjne pazurki :) Bardo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. boska galaktyka! to zdobienie zawsze wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tę metodę! :) ostatnio nawet znalazła się i na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Motyw galaktyki uwielbiam i mogłabym go mieć na wszystkim, nie tylko na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy nawet galaxy jedzenie usiłują robić ;D

      Usuń
  5. Wygląda super, a do tego dawno nie było galaxy w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moda i historia lubią się jednak powtarzać ;D

      Usuń
  6. uwielbiam galazy, a Twoje wyszło naprawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chcę galaxy od początku bloga zrobić, ale, skoro okres karencji to 5 lat, to mam jeszcze czas :)
    A galaxy udane, wcale nie widać żadnej ciężkości od farbek, mnie sie podoba bardzo, bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 5 lat, u Ciebie może zawsze być mniej ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.