poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Letni mani

Dzisiaj prosty letni mani, więc będzie mało pisania. 
Na paznokcie zabezpieczone odżywką Peggy Sage nałożyłam warstwę China Glaze ~ Girls Just Wanna Have Sun. Następnie nakładałam na każdy paznokieć jedną warstwę tego lakieru i sondą dodawałam kropki China Glaze ~ About Layin' Out zanim baza wyschła. Chodziło o to żeby kropki przestały być okrągłe i trochę się rozlały. Jak widać na zdjęciach niektóre paznokcie zostawiłam bez kropek. Na koniec mani utrwaliłam warstwą Poshe.









8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten bazowy kolor, a i pomysł na takie rozlane kropki świetny. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. proste i fajne, czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pazurki :) Bardzo fajne kolory dobrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Akurat oba przyszły do mnie w jednej paczce i doszłam do wniosku, że fajnie razem wyglądają ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.