środa, 24 sierpnia 2016

Oranżada czy lemoniada?

Idą ponoć upały, więc letnie klimaty w dalszym ciągu będą w cenie. Oranżada i lemoniada będą w sam raz na gorący weekend. Nawet na paznokciach.
Mani zaczęłam jak zwykle od zabezpieczenia paznokci odżywką Peggy Sage, a następnie nałożyłam trzy lakiery: żółty My Secret ~Hot Colors~ 179 Yellow (2 warstwy), pomarańczowy Paese ~ 179 (2 warstwy) i mleczny Golden Rose ~ Express Dry ~ 02 (3 warstwy). Plasterki owoców zaczęłam od namalowania czarną farbą akrylową konturów, które wypełniłam użytymi wcześniej lakierami i białą farbą akrylową. Z bąbelkami miałam trochę większy problem. Na lewej ręce szybko czarną farbą namalowałam im kontury i sondą moczoną w białej farbie uzupełniłam środki. Niestety okazało się, że lewą ręką robię kółka kwadratowe. Dlatego na prawej ręce zrobiłam najpierw czarne kropki, a później na nich białe. Taka metoda też działa, chociaż w tych miejscach farba miała grubszą warstwę, przez co na zakończenie mani musiałam dodać podwójną warstwę Poshe, żeby to wyrównać. 









23 komentarze:

  1. Cytrynka fajna, a pomarańcza kojarzy mi się z rybką Nemo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne mani! Jeszcze limonki tylko brakuje :)
    Ja kwadratowe kółka nawet sondą potrafię zrobić i to pracując dominującą ręką, taki antytalent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Limonka kiedy indziej :)
      Ponoć ćwiczenie czyni mistrza. Tylko czasu na ćwiczenia brakuje ;)

      Usuń
  3. Rewelacyjny pomysł! Cudny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ fajne, pozytywne mani! Te bąbelki wyszły Ci rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pomysłowe zdobienie. Perfekcja wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudne! bąbelki wyglądają super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się! szczególnie te bąbelki przy owocach :)

      Usuń
  7. Dla mnie zdecydowanie lemoniada :) Ekstra zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moje kolory, ale całość wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.