czwartek, 4 sierpnia 2016

Prawie jak gwiazdka

Dzisiaj post dla wszystkich osób, którym za gorąco i tęsknią na zimą. Co prawda wzór, który mam na paznokciach to kwiatki, ale w tej wersji kolorystycznej mam wyjątkowo gwiazdkowe skojarzenia.

Mani zaczęłam od nałożenia odżywki Peggy Sage, następnie pędzelkiem nałożyłam w okolicach skórek Colour Alike ~ B. a Silver King. Nie chciałam go nakładać na całą powierzchnię paznokcia, ponieważ lakier jest mocno napigmentowany, przeznaczony do stemplowania i miałam wątpliwości jak będzie się trzymać płytki. Pomagając sobie pędzelkiem nałożyłam dwie warstwy O.P.I. ~ DS Pewter tworząc tzw. ruffian manicure. Do stemplowania użyłam Colour Alike ~ B. a Silver King oraz płytki UberChick UC Plate 6-02. Na koniec utrwaliłam mani warstwą Poshe.






Zdjęcia w sztucznym świetle



16 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.