czwartek, 11 sierpnia 2016

Żarówowa panterka

Dawno, dawno temu.... no dobra w 2013 roku, czyli tylko dawno temu, zrobiłam TEN mani. Od tamtego czasu powtórzyłam go sobie kilka razy, ale doszłam do wniosku, że przydałoby się sprawdzić jak wygląda w innych kolorach. Dzisiaj wersja żółto-zielona.
Na paznokcie zabezpieczone odżywką Peggy Sage nałożyłam po dwie warstwy Models Own ~Polish For Tans~ BikiniModels Own ~Polish For Tans~ Flip Flop. Później dodałam różnej wielkości kropki używając tych samych lakierów - żółte na zielonym i zielone na żółtym. Czarne ciapki to farba akrylowa. Mani utrwaliłam warstwą Poshe. 
Muszę przyznać, że ta wersja kolorystyczna nie do końca mi pasuje. Pewnie niedługo wypróbuję inne kolory.






17 komentarzy:

  1. nie odważyłabym się tak wyjść na dwór;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne na lato :)
    Lubię zwierzęce printy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie właśnie te kolory bardzo się spodobały, jak sama próbuję zrobić taki wzór to jakoś mi nie chce wyjść tak jak Tobie, u mnie zamiast jak panterka wygląda jak dziwne ciapki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenie czyni mistrza. I dobry pędzelek. I niezła farbka. I lekka ręka, co znowu prowadzi do tego, że ćwiczenie czyni mistrza ^^"

      Usuń
  4. Świetna kolorystyka! Nie da się przejść obojętnie obok takich pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne! to połączenie kolorów wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za panterką ale ogólnie wygląda fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma przepisu, że wszyscy muszą przepadać za wszystkim :D

      Usuń
  7. W tej wersji panterka bardzo mi się podoba ! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.