wtorek, 9 sierpnia 2016

Zielone w paski

Mani, który dzisiaj Wam pokażę trochę przeszedł zanim mu zdjęcia zrobiłam stąd starte końcówki. Zaczęłam go jak zwykle od pomalowania paznokci odżywki Peggy Sage. Następnie nałożyłam dwie warstwy Smitten ~ Terra Opal i gąbką dołożyłam mu China Glaze ~ Running in Circles tworząc gradient. Powierzchnię wyrównałam warstwą Poshe. Gdy paznokcie nadawały się do dalszej pracy odbiłam na nich czarnym lakierem Konad wzór z płytki kupionej na AliExpress o wdzięcznej nazwie STZ_L001. Mani utrwaliłam topem Konad. 





17 komentarzy:

  1. Jak nie przepadam za zielenią na paznokciach, to to zdobienie bardzo mi się podoba. Chyba przez te paski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że do zieleni nic nie mam, ale jak dołożyłam paski to mani zaczął mi się podobać dwa razy bardziej ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie prezentuje się to zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne pazurki! :) mimo iż za zielenią nie przepadam, to podoba mi się efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie to wygląda, mi się ta zieleń podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie.

    Przymierzam się właśnie do zakupu płytek STZ. Masz ich więcej? Dobrze się z nich odbijają wzory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ich chyba 10. Nie wszystkie sprawdzałam, ale te wzory, które używałam odbijały się dobrze i bardzo dobrze. Jeżeli dalej trzymają poziom produkcji, to serdecznie polecam.

      Usuń
  6. śliczne :) uwielbiam zielone gradienty ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.